Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Isän uusi ja vanha
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.07.2011 kello on 20:53 ---Sattuneesta syystä aika tuttuja nuo koneet itselleni. Kaikenlaisia luureja on nyttenkin liuta.
--- Lainaus päättyy ---
Taidat ollakin Nokialla töissä. Salossa ?
K.E.V:
En ole Salossa käynyt kuin ohi ajaessa, enkä Koskaan ollut Nokialla töissä. En edes kumisaapaspuolella. ;)
Ihmisillä on erilaisia töitä ja harrastuksia
TsKo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 17.07.2011 kello on 21:24 ---^Mä olen myös pienenä tyttönä saanut soittaa tuollasella vasemmanpuoleisella .. Varmaan joskus -87-89. Ekan oman kännykän oon saanut -96, 16-vuotiaana (samanlainen kuvassa oikeella).
--- Lainaus päättyy ---
Eka oma kännykkä oli myös samana vuonna, ja saman ikäisenä. Motorola micro tac nmt900, kaverilta ostin kun se hommas gsm puhelimen.
Akun kestävyys oli huippuluokkaa :D tein vielä autolaturiin piuhan millä sai ladattua kevytmoottoripyörän akusta "kännykkää" kun kylillä ajeli 8)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: TsKo - 19.07.2011 kello on 11:56 ---Eka oma kännykkä oli myös samana vuonna, ja saman ikäisenä. Motorola micro tac nmt900, kaverilta ostin kun se hommas gsm puhelimen.
Akun kestävyys oli huippuluokkaa :D tein vielä autolaturiin piuhan millä sai ladattua kevytmoottoripyörän akusta "kännykkää" kun kylillä ajeli 8)
--- Lainaus päättyy ---
Voi niitä aikoja, oli se komeeta. ;)
TsKo:
Akun kestossa on kyllä vanhat ajat palanneet ;D kun näissä älyluureissa ei akku kestä ku päivän jos netissä surffaa ja vähän enempi puhuu. Muutama vuosi takaperin riitti akku melkein koko työviikon puhelimessa.
Miten sitä on ennenvanhaan pärjättykkään :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta