Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Isän uusi ja vanha

<< < (4/5) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.07.2011     kello on 20:53 ---Sattuneesta syystä aika tuttuja nuo koneet itselleni. Kaikenlaisia luureja on nyttenkin liuta.

--- Lainaus päättyy ---

Taidat ollakin Nokialla töissä. Salossa ?

K.E.V:
En ole Salossa käynyt kuin ohi ajaessa, enkä Koskaan ollut Nokialla töissä. En edes kumisaapaspuolella. ;)
Ihmisillä on erilaisia töitä ja harrastuksia

TsKo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 17.07.2011     kello on 21:24 ---^Mä olen myös pienenä tyttönä saanut soittaa tuollasella vasemmanpuoleisella .. Varmaan joskus -87-89. Ekan oman kännykän oon saanut -96, 16-vuotiaana (samanlainen kuvassa oikeella).

--- Lainaus päättyy ---

Eka oma kännykkä oli myös samana vuonna, ja saman ikäisenä. Motorola micro tac nmt900, kaverilta ostin kun se hommas gsm puhelimen.

Akun kestävyys oli huippuluokkaa :D tein vielä autolaturiin piuhan millä sai ladattua kevytmoottoripyörän akusta "kännykkää" kun kylillä ajeli 8)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: TsKo - 19.07.2011     kello on 11:56 ---Eka oma kännykkä oli myös samana vuonna, ja saman ikäisenä. Motorola micro tac nmt900, kaverilta ostin kun se hommas gsm puhelimen.

Akun kestävyys oli huippuluokkaa :D tein vielä autolaturiin piuhan millä sai ladattua kevytmoottoripyörän akusta "kännykkää" kun kylillä ajeli 8)

--- Lainaus päättyy ---

Voi niitä aikoja, oli se komeeta. ;)

TsKo:
Akun kestossa on kyllä vanhat ajat palanneet ;D kun näissä älyluureissa ei akku kestä ku päivän jos netissä surffaa ja vähän enempi puhuu. Muutama vuosi takaperin riitti akku melkein koko työviikon puhelimessa.

Miten sitä on ennenvanhaan pärjättykkään :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View