Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Isän uusi ja vanha

(1/5) > >>

winemaker:
Ostin uuden puhelimen Nokia c 5 ( siis Nokia, ihan suomalaisuuden vuoksi ).  No on siinä pappa ihmeissään kun aiemmilla on lähinnä voinut soittaa!  On muuten hyvä navi Nookkiassa, ja ilmainen.  Ja kaikki muutkin vermeet, että ihan pappaa pyörryttää.  ( Lapset olleet viikon Mummolassa papan tukena käyttöä opettamassa!!!!!!).

Noo ja Jou, tässä kalustoa matkan varrelta.  Tuo suurin möhkäle maksoi aikanaan 18500:- FIM, tämä nykyinen 89:- egee!

Ipsu:
^Mä olen myös pienenä tyttönä saanut soittaa tuollasella vasemmanpuoleisella .. Varmaan joskus -87-89. Ekan oman kännykän oon saanut -96, 16-vuotiaana (samanlainen kuvassa oikeella).

Täältä löytyy monta mallia...
http://plaza.fi/s/f/editor/attachments/all-nokia-phones-ever-made.jpg

0yxxy0:
kyllä se on nokian syytä tämä nykyinen jatkuva kiire . Ennen kun lankapuhelimeen ei vastattu niin soitetaan myöhemmin uudelleen, nykysin ei saa edes vessassa käydä rauhassa, ihmetellään kun ei vastata puhelimeen kun puhelin soi. Hyvä tekosyy kuulumattomuuteen on kun antaa akun loppua eikä lataa heti.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 17.07.2011     kello on 22:31 ---kyllä se on nokian syytä tämä nykyinen jatkuva kiire . Ennen kun lankapuhelimeen ei vastattu niin soitetaan myöhemmin uudelleen, nykysin ei saa edes vessassa käydä rauhassa, ihmetellään kun ei vastata puhelimeen kun puhelin soi. Hyvä tekosyy kuulumattomuuteen on kun antaa akun loppua eikä lataa heti.

--- Lainaus päättyy ---

Toinen, unohdin autoon...  ::) ::)

Komissarov:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 17.07.2011     kello on 21:02 ---On muuten hyvä navi Nookkiassa...
--- Lainaus päättyy ---

On ehkä muuten, mutta reittiehdotukset ovat välillä aivan älyä vailla...  >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View