Murteet tekee minulle joskus vaikeuksia ymmärtää lauseita.
Joo ja tää mun älypuhelin ei vaan ole mun kaa joistain sanoista samaa mieltä ja aika usein puhelin vie sit voiton. Tää kun on mun Eka älypuhelin ja otettu tosiaan käyttöön silloin kun topicci alkoi niin en vaan jaksa ton oikoluvun kaa taistella.
Joskus ihan jopa joka päivä mut tosi vähän aina ollut Vähä uninen Mut Joo 4-7 tuntia riippuu päivästä Talvi yllätti harrastajan renkaiden vaihto ruljanssi söi harrastus ajan prkl.
Joku lennovo Motorola yhteis työn Helmi Kyl täst löytyy asetuksista valikko jossa Oikoluku Google on päällä ja vaikka kuin näpyttelee niin se ei vaan suostu sammumaan on yritetty käynnistää uudelleen palauttaa tehdas asetuksia päivittää mut ei ole auttanut
Joku lennovo Motorola yhteis työn Helmi Kyl täst löytyy asetuksista valikko jossa Oikoluku Google on päällä ja vaikka kuin näpyttelee niin se ei vaan suostu sammumaan on yritetty käynnistää uudelleen palauttaa tehdas asetuksia päivittää mut ei ole auttanut
Asetukset --> Kielet ja syöttötapa --> Oikeinkirjoituksen tarkistus --> Näytön yläosassa nappula käytössä/ei käytössä. Tolleen se ainakin mun Moto G4+ :ssa menee pois päältä.