Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

Ilmapussit Fiat X250 kulkimeen

<< < (3/5) > >>

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika -  4.08.2017     kello on 17:17 ---On se muutoskatsastettava joka tapauksessa , puretaan tai ei.

--- Lainaus päättyy ---

Minulta on poistettu ilmajouset ja lairettu nuo kumit tilalle katsurin vinkistä. Ei ainakaan hänen mukaansa tuo toimenpide vaatinut muutoskatsastusta. Tai en tiedä kun ei siitä mitään sanonut ja hyväksyi kun kävin uusintakatsastamass a.

Mutenkäs jos laitan nyt takaisin uudet ilmajouset? Pitääkö silloin uusintakatsastaa?

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus -  5.08.2017     kello on 01:12 ---Minulta on poistettu ilmajouset ja lairettu nuo kumit tilalle katsurin vinkistä. Ei ainakaan hänen mukaansa tuo toimenpide vaatinut muutoskatsastusta. Tai en tiedä kun ei siitä mitään sanonut ja hyväksyi kun kävin uusintakatsastamass a.

Mutenkäs jos laitan nyt takaisin uudet ilmajouset? Pitääkö silloin uusintakatsastaa?

--- Lainaus päättyy ---
Siis autostasi on poistettu jälkikäteen asennetut lisäilmajouset,eikö vain? Alunperinhän siellä on nuo pohjauskumit.

Jos sulla lukee rekisteriotteessa tai Trafin "omilla sivuilla" ajoneuvon lisätiedoissa että autossa on ilmajouset, eli se on joskus muutoskatsastettu ilmapusseille,  niin silloin ei tarvitse muutoskatsasatusta suorittaa.

Miksi muuten katsastaja "vinkkasi" että poista ilmajouset? Oliko ne risat?

Raksaus:
Käsittääkseni ei ole muutoskatsastettu vaan olivat alkuperäiset. Mutta olivat puhki. Katsuri sanoi että vaihtoehdot on laittaa uudet pussit tai vaihtaa tilalle pohjaaniskukumit. Sisällä on napit il.eisesti kompuralle mutta niistä ei ainakaan minkäänlaista ääntä ole kuulunut sinä aikana kun minä olen omistanut. Joten se oitäisi jostain löytää ja uusia. Jos ei ole jo myös poistettu. En kyllä kovi  tarkasti itse katsonut ennen kuin poistettiin mutta en muista mitään letkujakaan menneen. Ja en muista Vallilan takomon kaverinkaan niistä mitään maininneen.

Mutta kytkimet siis löytyy molemmille puolille erikseen asunto-osasta.

foothillster:
Noniin, tuli vallilalta tarjous ja hinta koko paketille kotiin toimitettuna jää reilusti alle ebayn hintojen. Laitanpa sieltä tilaukseen, edellisen kulkimen alusta olikin takomon jousien varassa ja tyytyväinen olin.
Ja kyllä se auto vain noilla pusseilla saadaan nousemaan korkeammalle joten päästään varmasti huonommankin tien päähän kuin tuolla nykyisellä jousituksella. Siinä kun on aika liki maata toi sähkörappu auton alla.

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

Mautoilija:
Paljonko pussukat kustantaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View