Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

Ilmapussit Fiat X250 kulkimeen

(1/5) > >>

foothillster:
Katselin jokin aika sitten tuonne meidän Kekkosen (Lastrada) alle ja totesin auton makaavan pohjaanlyöntikumien päällä. Nyt tuli otettua itseä niskasta kiinni ja laitoin tarjouspyynnöt muutamalle kotimaiselle toimijalle setistä joka sisältää kompuran mittareineen. Edelliseen autoon olin laittanut vahvistetut jouset eteen ja taakse, joka toi ajoon todella suuren parannuksen. Nyt olisi myös tarve saada nostettua maavaraa huonommassa maastossa ja tottakai auton vaateriin saanti on myös mielessä. Onko kellään kokemuksia miten tuota voi oikeasti käyttää maavaran korottamisessa? Tarkoitan siis hetkellisesti huonossa maastossa.

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

Alan:
Kokeile hakea orgista linkki pohjoissaksalaiseen firmaan, jossa hintataso oli varsin kohtuullinen.

Muistaakseni captainkidd sen joskus tänne laittoi.

En nyt tiedä/muista reissaatko tuolla asti. Jos, niin voi kannattaa.

ktako:
Pussien laiton jälkeen jos vanha jousi puretaan pois auto pitänee muutoskatsastaa. Thumb

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako -  4.08.2017     kello on 13:43 ---Pussien laiton jälkeen jos vanha jousi puretaan pois auto pitänee muutoskatsastaa. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
On se muutoskatsastettava joka tapauksessa , puretaan tai ei.

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: foothillster -  4.08.2017     kello on 00:34 ---Katselin jokin aika sitten tuonne meidän Kekkosen (Lastrada) alle ja totesin auton makaavan pohjaanlyöntikumien päällä. Nyt tuli otettua itseä niskasta kiinni ja laitoin tarjouspyynnöt muutamalle kotimaiselle toimijalle setistä joka sisältää kompuran mittareineen. Edelliseen autoon olin laittanut vahvistetut jouset eteen ja taakse, joka toi ajoon todella suuren parannuksen. Nyt olisi myös tarve saada nostettua maavaraa huonommassa maastossa ja tottakai auton vaateriin saanti on myös mielessä. Onko kellään kokemuksia miten tuota voi oikeasti käyttää maavaran korottamisessa? Tarkoitan siis hetkellisesti huonossa maastossa.

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---
Saahan sillä ainakin 5 senttiä jollei enempikin maavaraa korotettua.
Tuolla jotain hintoja  http://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?main_page=index&cPath=100_1761_3432_3435&zenid=0b5fa8d3ae8b540f4200187a55bfc4ef
Olis suunnitteilla x230 Ducatoon  hankkia tuo kompuralla oleva setti, ja tietenkin 2-piirinen niin onnistuu se vaateriin passauskin. Lähes kumien varassa on perä nyt tuossakin.
Vallilan takomo tarjoaa teräksisiä lisäjousia muistaakseni 390€ hintaan, niitä ei tohdi laittaa kun hintaero ilmasettiin on enää kovin pieni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View