Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

Ilmapussit Fiat X250 kulkimeen

<< < (5/5)

Arska:
No eipä tuo "pussin"täyttö oikeestaan vaadi kuin muutaman polkupyörän pumpun liikkeen kun on täysi. Nyt kun oon minäkin siirtynyt nykyaikaan ja hommasin sellasen tupakansytkäri kompuran niin täytöön menee varmaan se 5sekunttia. Et kyllä tällä pussin täytöllä pääsee ihan hyvälle tuntipalkalle. Tosin helppoa tuo on omalla kiinteällä kompuralla , ei käy kieltäminen. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

foothillster:
Annappa vaimolle irrallinen kompura ja sano ettei vain laita liikaa ilmaa ettei pussit hajoo
Ja ilman paineita ei sitten ajella!

Taitaisi jäädä ilmat laittamatta ja Kekkonen pihaan...

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

Arska:
No enpä huomannut ettei sulla rauta jousia ole, sorry. Eipä noita lisäpusseja jotka mulla on niin tartte täytellä muuten kuin jos oot itse niitä tyhjäilly että vaateriin koslan saat. No ainakin painemittarit sulla näytti olevan ettei nyt ihan vallan ylitäytölle pääse jos vaimo niistä vähänkin niistä ymmärtää,meidän rouva ei niitä tosin edes yrittäisi täyttää, vaikka mulla on mittareissa merkattu vihreällä sallittu painealue.

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 31.10.2017     kello on 21:12 ---No enpä huomannut ettei sulla rauta jousia ole, sorry.

--- Lainaus päättyy ---
Oha siä lehet ja nyt pussit lisänä

foothillster:
On siellä rautaa, yks lehti jonka päällä pohjaanlyöntikumi makasi
Ja tuossa omassa kompurassa on se hyvä puoli että sillä ei saa yli 3.5 baaria kun varoventtiili päästää ilmat ohi.

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View