Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (352/1801) > >>

LMC-99:
Kotona oltu ja pidetty sadetta...ja kohta lähdetään hautajaisiin.

Roksis:
Haapamäellä Höyryveturi puistoon.

Turhan Höpöttäjä:
Het kun tästä kotiin ehättää, niin katsotaan pyykin pesun jälkeen minne päin. Ehkä Imatra, Savonlinna, Lappeenranta.  :D

Jepukka:
Manamansalo

puumatti:

Manamansalossa. Vähän kolean kosteat kelit. Hieno alue tämä Metsähallituksen leiri, siisti, varusteltu. Mutta hintansahan hyvällä aina on.
Kelpaisi patikoida jos säät sallisivat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View