Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
LMC-99:
Kotona oltu ja pidetty sadetta...ja kohta lähdetään hautajaisiin.
Roksis:
Haapamäellä Höyryveturi puistoon.
Turhan Höpöttäjä:
Het kun tästä kotiin ehättää, niin katsotaan pyykin pesun jälkeen minne päin. Ehkä Imatra, Savonlinna, Lappeenranta. :D
Jepukka:
Manamansalo
puumatti:
Manamansalossa. Vähän kolean kosteat kelit. Hieno alue tämä Metsähallituksen leiri, siisti, varusteltu. Mutta hintansahan hyvällä aina on.
Kelpaisi patikoida jos säät sallisivat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta