Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (351/1801) > >>

VAT 69:
  Nyt HUP-pelissä,, uamulla KRA-pulassa.

nieppi:
Makkaillan Lappeenrannassa ja ootellaan lentonäytöksen alkamista

retsasung52:
Mä tulin maalta tänne kaupunkiin, iski viikonloppupäivysty s. Lasten lapsia ja eläimiä vahtimassa.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013     kello on 18:24 ---Jaha tuo emäntä katteli sää ennusteita ja taitaa tuo suunta muuttua tuonne eteläänpäin.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Näin se kävi, eipä lähetty länteen vaan eteläänpäin.. ;) Hallitus muutti suunnitelmaa. 8)

AnneN:

--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 14.06.2013     kello on 23:47 ---Ei taaskaan missään kun emäntä on töissä............. .se on nukuttava pihassa vaunussa ni on edes jotenkin hengessä mukana........

--- Lainaus päättyy ---
Jos menis autoon nukkumaan sinne korjaamon pihalle  ;D Voisi vartijat saada sydärin kun tukka pörrössä siellä näkyis joku nukkumassa!
Ei sinne autoon nyt muuten voi mennä.... Olisi hengessä mukana.  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View