Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
VAT 69:
Nyt HUP-pelissä,, uamulla KRA-pulassa.
nieppi:
Makkaillan Lappeenrannassa ja ootellaan lentonäytöksen alkamista
retsasung52:
Mä tulin maalta tänne kaupunkiin, iski viikonloppupäivysty s. Lasten lapsia ja eläimiä vahtimassa.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013 kello on 18:24 ---Jaha tuo emäntä katteli sää ennusteita ja taitaa tuo suunta muuttua tuonne eteläänpäin. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Näin se kävi, eipä lähetty länteen vaan eteläänpäin.. ;) Hallitus muutti suunnitelmaa. 8)
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 14.06.2013 kello on 23:47 ---Ei taaskaan missään kun emäntä on töissä............. .se on nukuttava pihassa vaunussa ni on edes jotenkin hengessä mukana........
--- Lainaus päättyy ---
Jos menis autoon nukkumaan sinne korjaamon pihalle ;D Voisi vartijat saada sydärin kun tukka pörrössä siellä näkyis joku nukkumassa!
Ei sinne autoon nyt muuten voi mennä.... Olisi hengessä mukana. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta