Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
arska100:
Täällä Mikkelin alapuolella. ;)
Vesseli:
Ei liiku mihinkään, kun kuljin on nyt parkkeerattuna Tornionväylän törmäle. Täällä vain tapellaan sääskien kanssa ja katothaan, kumpi on vahvempi.
sipu:
tänään kohti Raisiota ja siellä Kaanaata kohden
viemään nuo kullannuput ja koira kotiin :)
Duster:
Myö "puskaparkissa" omalla lämpötolpalla, ai ku ol rauhaisaa nukkua Thumb Thumb tänä aamunakin vierähti 10:00 ennenkuin piäs sängystä ylös Thumb Thumb
nieppi:
--- Lainaus käyttäjältä: nieppi - 15.06.2013 kello on 09:03 ---Makkaillan Lappeenrannassa ja ootellaan lentonäytöksen alkamista
--- Lainaus päättyy ---
tuossa muutama kuva näytöksestä
http://www.nieppi.com/n/?p=7085
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta