Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (353/1801) > >>

arska100:
Täällä Mikkelin alapuolella. ;)

Vesseli:
Ei liiku mihinkään, kun kuljin on nyt parkkeerattuna Tornionväylän törmäle. Täällä vain tapellaan sääskien kanssa ja katothaan, kumpi on vahvempi.

sipu:
tänään kohti Raisiota ja siellä Kaanaata kohden
viemään nuo kullannuput ja koira kotiin   :)

Duster:
Myö "puskaparkissa" omalla lämpötolpalla, ai ku ol rauhaisaa nukkua Thumb Thumb tänä aamunakin vierähti 10:00 ennenkuin piäs sängystä ylös Thumb Thumb

nieppi:

--- Lainaus käyttäjältä: nieppi - 15.06.2013     kello on 09:03 ---Makkaillan Lappeenrannassa ja ootellaan lentonäytöksen alkamista

--- Lainaus päättyy ---
tuossa muutama kuva näytöksestä
http://www.nieppi.com/n/?p=7085

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View