Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (348/1801) > >>

Alan:
Lappeenrannassa, tuli testattua kauppakeskus Weerassa oleva italialainen Con Amor, osasivat pastan al dente keittää. Autonkin sain parkkiin ihan ytimeen.  :)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.06.2013     kello on 14:34 --- Sunnuntai tai maantaina ;) Tulossa tänne päin?

--- Lainaus päättyy ---
Tod.näköisesti Alahärmään maanantaina..

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.06.2013     kello on 14:37 ---Lappeenrannassa, tuli testattua kauppakeskus Weerassa oleva italialainen Con Amor, osasivat pastan al dente keittää. Autonkin sain parkkiin ihan ytimeen.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Elikkä parkkiin oven eteen ;) :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013     kello on 14:39 ---Tod.näköisesti Alahärmään maanantaina..

--- Lainaus päättyy ---
Tulkaa viikonlopuksi tänne ;)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.06.2013     kello on 14:43 ---Tulkaa viikonlopuksi tänne ;)

--- Lainaus päättyy ---
Tuota Kalajärveä tuossa mietitään lauantain kohteeksi. ;) Sitten varmaan Powerparkkiin..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View