Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 14.06.2013 kello on 11:31 ---Saaristossa... kun on näin hyvät ja sopivat ilimat :P
--- Lainaus päättyy ---
Pakataan varmaan pilkkihaalarit völiin... ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013 kello on 14:48 ---Tuota Kalajärveä tuossa mietitään lauantain kohteeksi. ;) Sitten varmaan Powerparkkiin..
--- Lainaus päättyy ---
Tänne vaan hyvin on tilaa vielä ;) :D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.06.2013 kello on 14:49 --- Tänne vaan hyvin on tilaa vielä ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Se on mulle tuttu se pitäjä joten varmaan paikka aina löytyis.. ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013 kello on 14:51 ---Se on mulle tuttu se pitäjä joten varmaan paikka aina löytyis.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo ja pärjää vielä suomen kielellä ja rahana käy euro :D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.06.2013 kello on 14:54 --- Joo ja pärjää vielä suomen kielellä ja rahana käy euro :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta