Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (349/1801) > >>

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 14.06.2013     kello on 11:31 ---Saaristossa... kun on näin hyvät ja sopivat ilimat :P

--- Lainaus päättyy ---
Pakataan varmaan pilkkihaalarit völiin...  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013     kello on 14:48 ---Tuota Kalajärveä tuossa mietitään lauantain kohteeksi. ;) Sitten varmaan Powerparkkiin..

--- Lainaus päättyy ---
Tänne vaan hyvin on tilaa vielä ;) :D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.06.2013     kello on 14:49 --- Tänne vaan hyvin on tilaa vielä ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
Se on mulle tuttu se pitäjä joten varmaan paikka aina löytyis.. ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013     kello on 14:51 ---Se on mulle tuttu se pitäjä joten varmaan paikka aina löytyis.. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joo ja pärjää vielä suomen kielellä ja  rahana käy euro :D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.06.2013     kello on 14:54 --- Joo ja pärjää vielä suomen kielellä ja  rahana käy euro :D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View