Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.06.2013 kello on 10:35 ---Kunhan tietää, minne on menossa... Kerran entiwanhaan ajoin Oulusta läpi ja piti kolme kertaa kysyä, että minne mennä, kun viitoissa oli vaan kummallisia, maalaiselle tuntemattomia nimiä! Toissasyksynä vietin siellä muutaman viikon. Ajelin aina aikansa ja katsoin sitten GPS:sältä, että missäköhän mahdan olla? Pikkuhiljaa nimet ja suunnat sitten oppi, eli hommatkaa jostain kartta, josta näkyy edes kaupunginosien nimet.
--- Lainaus päättyy ---
Kartalla kun pysyy ja ihmisiltä kysyy niin eksyä ei voi..... ;)
aaoulusta:
Saaristossa... kun on näin hyvät ja sopivat ilimat :P
AnneN:
Lähtiskö katsomaan paikallista karavaanarien aluetta. Jos joku muukin sattuu paikalle. Ei ole vielä kertaakaan tullut käytyä. Jos opettelis letkulla vedentäytöt ja kokeilis TV:n näkyvyyttä. Kun en ole vielä sitä autoon kantanut en tiedä miten antenni toimii bvai toimiiko....
arska100:
Millois Ripa lähet Kokkolasta alaspäin?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.06.2013 kello on 14:33 ---Millois Ripa lähet Kokkolasta alaspäin?
--- Lainaus päättyy ---
Sunnuntai tai maantaina ;) Tulossa tänne päin?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta