Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
trumatic:
Sohvan ja jääkaapin väliä ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: trumatic - 7.06.2013 kello on 11:35 ---Sohvan ja jääkaapin väliä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kulkimessa vai kotona ;) :D
trumatic:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 7.06.2013 kello on 11:36 --- Kulkimessa vai kotona ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Kotona ;D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 7.06.2013 kello on 10:44 ---Kotona,ja jos ens viikolla pääsis tonne tien päälle :D
--- Lainaus päättyy ---
Samanlaiset ajatukset meillä. Emännän loma alkaa ja sitten tienpäälle. ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 7.06.2013 kello on 11:39 ---Samanlaiset ajatukset meillä. Emännän loma alkaa ja sitten tienpäälle. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Täällä kanssa emännällä alkaa loma maantaina :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta