Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (338/1801) > >>

trumatic:
Sohvan ja jääkaapin väliä  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: trumatic -  7.06.2013     kello on 11:35 ---Sohvan ja jääkaapin väliä  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kulkimessa vai kotona ;) :D

trumatic:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.06.2013     kello on 11:36 --- Kulkimessa vai kotona ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Kotona   ;D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.06.2013     kello on 10:44 ---Kotona,ja jos ens viikolla pääsis tonne tien päälle :D

--- Lainaus päättyy ---
Samanlaiset ajatukset meillä. Emännän loma alkaa ja sitten tienpäälle. ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  7.06.2013     kello on 11:39 ---Samanlaiset ajatukset meillä. Emännän loma alkaa ja sitten tienpäälle. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Täällä kanssa emännällä alkaa loma maantaina :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View