Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (337/1801) > >>

trapper:
noh nyt viikonloppuna ei kerkee mihinkään,mut  ens viikonloppuna ollaan jossain Jämsänkosken metissä,eli siis Jämsä-Jukola ehkä siellä muutama muukin on  :D

Turhan Höpöttäjä:
Ihan tuossa tuokiossa säntään mökille puuhastelu viikonlopun viettoon.  ;D

Hande:
Puolenpäivän aikaan lähdetään kohti porvoota ja skepparssia ja siellä viikonloppu meneekin kalastellen ja maisemia kattellen. Näyttäs olevan melko sateetonkin viikonlopun,ainakin ennusteiden mukaan. Tiedä sitten... ::)

ihaa:
Nyt olo on kuin kausipaikkalaisella, ei keretty ajaa kuin reilut 60 kilsaa tänne Rauhalahteen kun sää esti alkuperäisen lomasuunnitelman kohti Särkänniemeä, vesisadetta lupasi sinne joten otettiin sitten suunta "kotialueelle" täällä nyt hyvä tarjous, 2 vrk:tta 99 €uroa ja siihen 2 tunnin kylpyläpaketti 4 hengelle. Ollaan käyty suht monessa eri kylpylässä mutta tämä Rauhalahti on ollut ilmeisesti liian lähellä, niin nyt mennään sitten ekan kerran.  ;D

Lasten mielestä tuo järvivesi oli jo kyllä sopivan lämmintä mutta kylpylä on aina kylpylä.

Haapaniemen Paroni:
Kotona,ja jos ens viikolla pääsis tonne tien päälle :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View