Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
norlet:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 31.05.2013 kello on 21:17 ---empä lähtis toiste peräkärryä lainaamaan
nimittäin kun koko runko oli viimeksi kiero
lainauksen takia
ja saihan siitä hyvityksen
kaffepaketin
jotta se siittä lainaamisesta >:(
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä itselleni, tuli tuossa talvella saksasta uusi lavettiperäkärry ja kun sen uusia pintoja kattoo ni kyllä se lainaan antamisen tarve siitä häipyy. Seiskoot ennemin pihassa sen muutaman kympin eestä mitä verot ja vakuutukset ovat kuin lainassa särjettävänä.
Reissuun olis tarkoitus lähteä tuonne Kolin suuntaa ihan pika pyrähdys mut tulispahan käytyy..... :D
Vesseli:
Lainasin kaverin peräkärryä, ja yllätys, yllätys. Kun tökkäsin virtapistokkeen kiinni, hävisivät kaikki valot. Ajelin kärryn kanssa kotia ilman valoja. pihalla käänsin kärryn kyljelleen ja rupesin hakemaan syytä moiseen. Oli aikamoinen viritys johdoissa, joten katsoin parhaaksi uusia koko johdotuksen. Vaihdoin koko johdotuksen ja kaveri sai ainakin valojen puolesta toimivan kärryn.
Rölli:
Vaii tää ei viikonlopun liikkumisiin vaikuta, nii nakkaampaha toss kommentin käytyyn keskusteluun.. asunto auto on mulla se mun koti (kotia ei vuokrata eikä lainata) ja toi vaunu on vierasmaja työkavereitten kämppä ja niin edelleen , toki oon iteki siin yöpyny mutt asenne on ollu semmonen ett oon kyläilemäss.. enimmäkseen ollu mun poikien käytöss..
relluttelija:
Kylläpä on Ideaparkin parkissa rauhallista :D
Huomenna matka jatkuu Lahteen, voimistelun merkeissä.
norlet:
Eipä juuri missään, vaunu makaa pihassa ja pari tuhatta kuusen tainta tuli aamulla et se liikkuminen taitaa rajoittua tuonne aukkooooo.....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta