Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (335/1801) > >>

jip59:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 31.05.2013     kello on 20:32 --- Koskaan ei vehkeet lainassa parane.

--- Lainaus päättyy ---
Ei kai tuokaan aina ole itsestään selvyys. ::)
Mulla ei aikoinaan ollut autonkuljetustraile ria ja kun sen tarve kuitenkin usein ilmeni niin kaverilta kävin lainaamassa. Koskaan en vuokran hintaa kysynyt eikä sitä koskaan pyydetty sillä systeemi oli se että valot toimii kun kun kärryn palautan. Joka kerta sitä kärryä piti parsia valojen puolesta ennenkuin sillä kehtasi ihmisten ilmoille lähtiä.

Tuo lainaajakaveri tiesi sen jo etukäteen että kun vain meikä (autosähköasentaja) sattuisi kärryä tarviin niin jälleen kerran saisi valot kuntoon.
Ei siinä mitään tuo yhteistyö toimii hyvin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 31.05.2013     kello on 20:56 ---Ei kai tuokaan aina ole itsestään selvyys. ::)
Mulla ei aikoinaan ollut autonkuljetustraile ria ja kun sen tarve kuitenkin usein ilmeni niin kaverilta kävin lainaamassa.

--- Lainaus päättyy ---

Itse näen trailerissa aika suuren eron matkailuvaunuun/ -autoon..kyllä minäkin peräkärryä voisin lainata jos mulla nyt sellainen edes olisi, näissä vehkeissä kun on hiukan enempi särkymisvaaraa ja jos sitten särkyy niin aika kauan saattaa joutua odottamaan osia/korjausta.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.05.2013     kello on 21:02 ---Itse näen trailerissa aika suuren eron matkailuvaunuun/ -autoon..kyllä minäkin peräkärryä voisin lainata jos mulla nyt sellainen edes olisi, näissä vehkeissä kun on hiukan enempi särkymisvaaraa ja jos sitten särkyy niin aika kauan saattaa joutua odottamaan osia/korjausta.

--- Lainaus päättyy ---

empä lähtis toiste peräkärryä lainaamaan
nimittäin kun koko runko oli viimeksi kiero
lainauksen takia
ja saihan siitä hyvityksen
kaffepaketin
jotta se siittä lainaamisesta  >:(

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 31.05.2013     kello on 20:33 ---Aamulla suuntana Iitti ja siellä kaksikin paikkaa.

--- Lainaus päättyy ---
Valmistujaisia vaiko koirajuttuja? Näyttelyitä ei taida olla. Kovasti työ ajelette, tässä olis lähellä haukuttavia  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 31.05.2013     kello on 21:22 ---Valmistujaisia vaiko koirajuttuja? Näyttelyitä ei taida olla. Kovasti työ ajelette, tässä olis lähellä haukuttavia  :)

--- Lainaus päättyy ---

Ihan tavanomainen sukulaispaikka ja meidän "multivalion" kasvattaja, joka saisi trimmata valion huippukuntoon. Kiitos vaan, mutta eipä taida vain viikonlopun aikana enää kolmatta ja neljättä paikkaa. Siellä olisi Kouvolassakin yksi paikka, jonka saatat tunteakin. On ainakin sanonut käyneensä sinun juttusilla. Saattoi olla silloin juttuakin, kun olin talvea Esapnjassa.

Eihän me nyt olla ajeltu sitten etelän matkan paluun. Vain sen verran, että auto kävi huollossa ja katsastuksessa. Omakotitalo ja vene vaativat osansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View