Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 31.05.2013 kello on 20:24 ---Kai siksi kun olen niin hyväntahtoinen. Oma vika ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuo hyväntahtoisuus on hyve normaali elämässä mutta siitä pitää päästä eroon tässä harrastuksessa. :D
AnneN:
Pidetään mielessä Thumb
MatsOnni:
^^
Homma on kyllä yksiselitteisen selvä. Ei lainaan, ei vuokralle. Koskaan ei vehkeet lainassa parane.
seppoko:
Aamulla suuntana Iitti ja siellä kaksikin paikkaa.
jip59:
Huomenna on pojilla vielä koulupäivä. Koulu alkaa klo 8 ja kestää 45 min eli todistusten jako. Josko sen jälkeen piironkiautolla Keskisen Vesan kyläkauppaan "rahaa polttamaan" (on usein jäänyt muutamiin kymppeihin). Tulomatkalla voisi yöpyä Kalajärvellä jotta saisi viimeisen leiman Caravanhuiput-passiin ja seuraava yöpyminen ketjuun kuuluviin paikkohin maksuton.
Ai niin... viime viikonloppuna oltiin yötä paikassa missä ei ole ennemmin tullut yövyttyä eli Seinäjoen raviradalla, siis kaviouralla. Molemilla pojilla oli useampi peli siellä pelatussa jalkapallon Luiz Antonio Cupissa ja kun poikien ensimmäiset pelit olivat la ja su klo 8.00 niin olipa kiva olla muutaman kymmenen metrin päässä kentästä heti herättyä. Semminkin kun joukkuekaverit lähtivät kotoa noin tuntia ennemmin että ehtivät pelipaikalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta