Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (339/1801) > >>

AnneN:
Kaikki jotka lähdette tienpäälle- muistakaa yksi turvallisuusasia-
tullessa mökiltä torstaiaamuna huomasin henkilöautossa sen: ikkuna pesemättä sisältä.
Viileä ilma huurrutti hiukan ja aurinko paistoi vastaan. olipa hankala yhdistelmä  ???
Nyt paras pestä pölyt pois tuulilasista pikapikaa.
Niin sunnuntaiksi Kemiin koiranäyttelyyn. Tällä kertaa omat koirat kotona mutta kaveriksi toisile.
Oiskohan harrastus tarttunut kuin täi tervaan.  Thumb

sipu:
kotonurkilla vain tallustan
ja nyypäleitäni hoitelen
tälläistä rauhaisaa kotoilua nyt vain harrastan 
mut ei täälläkään aika tule pitkäski
sen verran olis rästi hommia
kunhan vain ois inspiraatiota  ???  ::)

Weicco:
Töissä/kotona. On taas jälleen päivystys vkon loppu

relluttelija:
Mukulassa mukavasti ukkosta. Ehdittiin juuri käydä heittämässä talviturkki kun alkoi myräkkä.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija -  7.06.2013     kello on 20:18 ---Mukulassa mukavasti ukkosta. Ehdittiin juuri käydä heittämässä talviturkki kun alkoi myräkkä.

--- Lainaus päättyy ---

tuleeko rakeita myös ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View