Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
AnneN:
Kaikki jotka lähdette tienpäälle- muistakaa yksi turvallisuusasia-
tullessa mökiltä torstaiaamuna huomasin henkilöautossa sen: ikkuna pesemättä sisältä.
Viileä ilma huurrutti hiukan ja aurinko paistoi vastaan. olipa hankala yhdistelmä ???
Nyt paras pestä pölyt pois tuulilasista pikapikaa.
Niin sunnuntaiksi Kemiin koiranäyttelyyn. Tällä kertaa omat koirat kotona mutta kaveriksi toisile.
Oiskohan harrastus tarttunut kuin täi tervaan. Thumb
sipu:
kotonurkilla vain tallustan
ja nyypäleitäni hoitelen
tälläistä rauhaisaa kotoilua nyt vain harrastan
mut ei täälläkään aika tule pitkäski
sen verran olis rästi hommia
kunhan vain ois inspiraatiota ??? ::)
Weicco:
Töissä/kotona. On taas jälleen päivystys vkon loppu
relluttelija:
Mukulassa mukavasti ukkosta. Ehdittiin juuri käydä heittämässä talviturkki kun alkoi myräkkä.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 7.06.2013 kello on 20:18 ---Mukulassa mukavasti ukkosta. Ehdittiin juuri käydä heittämässä talviturkki kun alkoi myräkkä.
--- Lainaus päättyy ---
tuleeko rakeita myös ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta