Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Loppis - 14.05.2013 kello on 17:32 ---Norjaan pittää vielä pilikille koittaa rynnätä. Toivottavasti olis vesi jään alla eikä päällä :D Talvihan siellä muuten mahtaa vielä olla 8)
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu mihin päin norjaa menee ;)
Soleil:
Ehkäpä pääsee jo tielle kurvailee, kun siivous ja puunaus on loppunut. ;)
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Loppis - 14.05.2013 kello on 17:32 ---Norjaan pittää vielä pilikille koittaa rynnätä. Toivottavasti olis vesi jään alla eikä päällä :D Talvihan siellä muuten mahtaa vielä olla 8)
--- Lainaus päättyy ---
kaverit tulivat sunnuntaina ja olivat kuin neekerit. Olivat Börselvasta vähän Kynesiin päin ja meren puolella tiestä. Nukkuivat kaminateltassa ja kulkivat järvelle liki sulia maita, lämmintä rintausta myöden. Hyvin oli rautu syönyt Thumb
ea:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 14.05.2013 kello on 14:56 ---En ole ainakaan nähnyt ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kohtuullisen hutikan kerho SFC Kymenlaakso Purho
LAINAUS
"12.-14.7.2013 Kohtuullisen hutikan kerhon kokous. Kerhon
paikallinen naisosasto pitää vuosittain toistuvaa "kokoustaan" jo
perinteeksi muodostunein ohjemanumeroin, vallaten Puuhapirtin
lähes kokonaan miehiltä salattuihin feminiinisiin tarkoituksiinsa."
Tuossa:
http://www.sfckymenlaakso.fi/tapahtumat
trapper:
kai sitä eka kertaa tarttis lähtee matkaan viikonloppuna ku lupaa hellettä,johonkin lähelle Hanko tai Rauma tai joku muu
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta