Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (326/1801) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Mökille menemmä Suomen suvea ihastelemaan. Rompepäivillä Lempyyllä käymmä myös. Jos ensiviikolla saisi Fiiliskukkaan kesäkumit vaihdettua, sitten pitää jossakin pyörähtää. Monet talventorkkujat näkyy olevan jo liikkeellä.  Thumb

seppoko:
Jospa pyörähtäis Kumpusaaressa katsomassa saisiko veneen vesille?? Ja jos saa, niin sitten "merimatka" Maljalahteen!

"Masi":
http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/1359

Tuonne liikahtaa bavaria

pamaus:
Tällä hetkellä SFC Kalajärvi

K.E.V:
No nyt kopparössä. Täytyyhän vaunu pestä ja huomenna ottaa koppi koukkuun

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View