Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (324/1801) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 14.05.2013     kello on 13:36 --- ;D ;D juu ja välil tarttee niit verkkoi ja katiskaakin tyhjennellä  :D

--- Lainaus päättyy ---
Ja sit saalis savupönttöön :D

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.05.2013     kello on 13:43 --- Ja sit saalis savupönttöön :D

--- Lainaus päättyy ---
juur nii..onki täs jo useampana viikonloppuna savukalaa syäty..lahnaa, affenii, ..kuhat ja hauet ollaa paistettu pannulla..voissa tietty  :laugh:

Haapaniemen Paroni:
Voi on paras paistamiseen,eikä nämä kissan rasvat :D

AnneN:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.05.2013     kello on 12:41 ---tuo nimi kuulostaa hyvälle
onkos tota sisarkuntana myöskin ?

--- Lainaus päättyy ---
En ole ainakaan nähnyt  ;D

Loppis:
Norjaan pittää vielä pilikille koittaa rynnätä. Toivottavasti olis vesi jään alla eikä päällä :D Talvihan siellä muuten mahtaa vielä olla  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View