Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 14.05.2013 kello on 13:36 --- ;D ;D juu ja välil tarttee niit verkkoi ja katiskaakin tyhjennellä :D
--- Lainaus päättyy ---
Ja sit saalis savupönttöön :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.05.2013 kello on 13:43 --- Ja sit saalis savupönttöön :D
--- Lainaus päättyy ---
juur nii..onki täs jo useampana viikonloppuna savukalaa syäty..lahnaa, affenii, ..kuhat ja hauet ollaa paistettu pannulla..voissa tietty :laugh:
Haapaniemen Paroni:
Voi on paras paistamiseen,eikä nämä kissan rasvat :D
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.05.2013 kello on 12:41 ---tuo nimi kuulostaa hyvälle
onkos tota sisarkuntana myöskin ?
--- Lainaus päättyy ---
En ole ainakaan nähnyt ;D
Loppis:
Norjaan pittää vielä pilikille koittaa rynnätä. Toivottavasti olis vesi jään alla eikä päällä :D Talvihan siellä muuten mahtaa vielä olla 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta