Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 14.05.2013 kello on 12:05 ---Aika hyvä nimi tapahtumalle kun järjestäjä on K.H.P.V :D
Eikös se ole Kohtuullisen Hutikan Pyhä Veljeskunta? Kyselee mistään tietämätön....
--- Lainaus päättyy ---
tuo nimi kuulostaa hyvälle
onkos tota sisarkuntana myöskin ?
Haapaniemen Paroni:
Kotosalla ;)
vippe:
Kelien salliessa merellä-vaunussa-merellä-baarissa-merell'-vaunus-hik-..saunas.. ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 14.05.2013 kello on 13:23 ---Kelien salliessa merellä-vaunussa-merellä-baarissa-merell'-vaunus-hik-..saunas.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Toimintaa on ja kiirettä näköjään pukkaa :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 14.05.2013 kello on 13:24 --- Toimintaa on ja kiirettä näköjään pukkaa :D
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D juu ja välil tarttee niit verkkoi ja katiskaakin tyhjennellä :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta