Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (317/1801) > >>

LMC-99:
Täällä Andalucian maisemissa köllötellään ja poltellaan nahkaa...jos minulla ei olisi valkoista tukkaa niin *ekkeriksi luulisivat. 8)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  6.05.2013     kello on 13:50 ---Täällä Andalucian maisemissa köllötellään ja poltellaan nahkaa...

--- Lainaus päättyy ---

Sulla onkin tuo viikonloppukäsite vähän toisenlainen kuin meillä täällä kotimaassa.  :)

Vielä ei uskalla lisäillä missä ollaan viikonloppuna, pitkällä sellaisella, keskiviikosta-sunnuntaihin...hiukan sääennusteet vaikuttaa ja sitten kaikki muu mahdollinen, Adrian sisälämmöt ollut jo +15 asteessa eilisillasta lähtien, pikkuhiljaa ollaan autoon jo varusteita kannettu.

Duster:
Tulevana viikonloppuna sitten ulukomaille Uuraisille....meina a jo wanhallakin matkakuumetta mokoma nostaa :D :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster -  6.05.2013     kello on 14:28 ---Tulevana viikonloppuna sitten ulukomaille Uuraisille....meina a jo wanhallakin matkakuumetta mokoma nostaa :D :D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb :D

Onneva:
Kausipaikalla teltan purku jos sää sallii ja saadaan kuivana kesäsäilöön.
Sitten ois matalampi kynnys laittaa vaunu koukkuun ja baanalle.
Kesä on  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View