Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
LMC-99:
Täällä Andalucian maisemissa köllötellään ja poltellaan nahkaa...jos minulla ei olisi valkoista tukkaa niin *ekkeriksi luulisivat. 8)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 6.05.2013 kello on 13:50 ---Täällä Andalucian maisemissa köllötellään ja poltellaan nahkaa...
--- Lainaus päättyy ---
Sulla onkin tuo viikonloppukäsite vähän toisenlainen kuin meillä täällä kotimaassa. :)
Vielä ei uskalla lisäillä missä ollaan viikonloppuna, pitkällä sellaisella, keskiviikosta-sunnuntaihin...hiukan sääennusteet vaikuttaa ja sitten kaikki muu mahdollinen, Adrian sisälämmöt ollut jo +15 asteessa eilisillasta lähtien, pikkuhiljaa ollaan autoon jo varusteita kannettu.
Duster:
Tulevana viikonloppuna sitten ulukomaille Uuraisille....meina a jo wanhallakin matkakuumetta mokoma nostaa :D :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 6.05.2013 kello on 14:28 ---Tulevana viikonloppuna sitten ulukomaille Uuraisille....meina a jo wanhallakin matkakuumetta mokoma nostaa :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb :D
Onneva:
Kausipaikalla teltan purku jos sää sallii ja saadaan kuivana kesäsäilöön.
Sitten ois matalampi kynnys laittaa vaunu koukkuun ja baanalle.
Kesä on :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta