Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 4.05.2013 kello on 10:35 ---Tänään stadiin (vaikkakin vaihteex junalla), viikon pääst Uuraisille Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb :D
Onneva:
Helsingin ja Espoon raukoilla rajoilla :o
Nyt kyl jo kotona :D
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 4.05.2013 kello on 10:45 ---Kausi avattu. Ensimmäinen yö kulkimessa nukuttu.
Muuten meni hyvin, mutta nuorimmainen 1,5 v katsoi ensin omaa sänkyää kuin lehmä uutta parttaa ensimmäiset puolituntia, vaikka onkin viime kesänä siinä 6 viikkoa nukkunut. No ihmettelyn jälkeen unikin tuli kunnes klo 1 yöllä alkoi satamaan vettä.
Ja siihen herättiin 2 tuntia sitten ihmeteltiin tuota vesisadetta. Ei meinannut tulla selityksestä olleenkaan loppua.
Mikä ihme siellä katolla ropajaa ??
--- Lainaus päättyy ---
No niin toinen yö takana. Ja nythän se sujui kuin elokuvissa. Ei sateen ropina enää haitannut.
Arska:
Säkylään pitäsi iltapäivällä lähteä,poika viedä viimeiselle koulutusjaksolle. Tosin Ikean kautta Thumb
Illalla viimeistään klo 22 poijan pitää olla paikalla. Sieltä pitäisi sitten vielä jokin hyvä puska löytää yöpymistä varten.
"Masi":
Matkamökki menee keskiviikko iltana mosel joelle viettämään pitkän helatorstai viikonlopun.
http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/8631
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta