Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (316/1801) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster -  4.05.2013     kello on 10:35 ---Tänään stadiin (vaikkakin vaihteex junalla), viikon pääst Uuraisille Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Thumb :D

Onneva:
Helsingin ja Espoon raukoilla rajoilla   :o
Nyt kyl jo kotona  :D

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  4.05.2013     kello on 10:45 ---Kausi avattu. Ensimmäinen yö kulkimessa nukuttu.

Muuten meni hyvin, mutta nuorimmainen 1,5 v katsoi ensin omaa sänkyää kuin lehmä uutta parttaa ensimmäiset puolituntia, vaikka onkin viime kesänä siinä 6 viikkoa nukkunut. No ihmettelyn jälkeen unikin tuli kunnes klo 1 yöllä alkoi satamaan vettä.

Ja siihen herättiin 2 tuntia sitten ihmeteltiin tuota vesisadetta. Ei meinannut tulla selityksestä olleenkaan loppua. 

Mikä ihme siellä katolla ropajaa ??

--- Lainaus päättyy ---

No niin toinen yö takana. Ja nythän se sujui kuin elokuvissa. Ei sateen ropina enää haitannut.

Arska:
Säkylään pitäsi iltapäivällä lähteä,poika viedä viimeiselle koulutusjaksolle. Tosin Ikean kautta Thumb
Illalla viimeistään klo 22 poijan pitää olla paikalla. Sieltä pitäisi sitten vielä jokin hyvä puska löytää yöpymistä varten.

"Masi":
Matkamökki menee keskiviikko iltana mosel joelle viettämään pitkän helatorstai viikonlopun.

http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/8631

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View