Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
"Masi":
Mutta tässä on jo jotain...
Turhan Höpöttäjä:
Poijan luokse arveltiin lähteä. Samalla enkeljoukon kanssa metsäretkelle. Ei paripyörä lipsa kun on nastat alla. Ee muuta kun rapistelemaan. :D
AnneN:
Tampereella asti näyttelyssä. Myöhään perillä ja olipa kätevä vain alkaa nukkumaan. Tänään vain kaverin Colliet kehässä. Meillä vuoro huomenna. Eilen näin ekan leskenlehden Vaskikellon luona.
Duster:
Tänään stadiin (vaikkakin vaihteex junalla), viikon pääst Uuraisille Thumb
pamaus:
Kausi avattu. Ensimmäinen yö kulkimessa nukuttu.
Muuten meni hyvin, mutta nuorimmainen 1,5 v katsoi ensin omaa sänkyää kuin lehmä uutta parttaa ensimmäiset puolituntia, vaikka onkin viime kesänä siinä 6 viikkoa nukkunut. No ihmettelyn jälkeen unikin tuli kunnes klo 1 yöllä alkoi satamaan vettä.
Ja siihen herättiin 2 tuntia sitten ihmeteltiin tuota vesisadetta. Ei meinannut tulla selityksestä olleenkaan loppua.
Mikä ihme siellä katolla ropajaa ??
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta