Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (315/1801) > >>

"Masi":
Mutta tässä on jo jotain...

Turhan Höpöttäjä:
Poijan luokse arveltiin lähteä. Samalla enkeljoukon kanssa metsäretkelle. Ei paripyörä lipsa kun on nastat alla. Ee muuta kun rapistelemaan.  :D

AnneN:
Tampereella asti näyttelyssä. Myöhään perillä ja olipa kätevä vain alkaa nukkumaan. Tänään vain kaverin Colliet kehässä. Meillä vuoro huomenna. Eilen näin ekan leskenlehden Vaskikellon luona.

Duster:
Tänään stadiin (vaikkakin vaihteex junalla), viikon pääst Uuraisille Thumb

pamaus:
Kausi avattu. Ensimmäinen yö kulkimessa nukuttu.

Muuten meni hyvin, mutta nuorimmainen 1,5 v katsoi ensin omaa sänkyää kuin lehmä uutta parttaa ensimmäiset puolituntia, vaikka onkin viime kesänä siinä 6 viikkoa nukkunut. No ihmettelyn jälkeen unikin tuli kunnes klo 1 yöllä alkoi satamaan vettä.

Ja siihen herättiin 2 tuntia sitten ihmeteltiin tuota vesisadetta. Ei meinannut tulla selityksestä olleenkaan loppua. 

Mikä ihme siellä katolla ropajaa ??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View