Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 5.05.2013 kello on 08:34 ---Säkylään pitäsi iltapäivällä lähteä,poika viedä viimeiselle koulutusjaksolle. Tosin Ikean kautta Thumb
Illalla viimeistään klo 22 poijan pitää olla paikalla. Sieltä pitäisi sitten vielä jokin hyvä puska löytää yöpymistä varten.
--- Lainaus päättyy ---
mene Valasrannalle
siinä karavanpaikan edessä
on tanssipaikka
ja komia rantamaisema
ei tarvii maksaa mitään
mutta siltikin suosittelen
ajamaan sen paikan läpi
sinne vaanrialueelle
on todella kiva paikka Thumb
tai ainakin ollut ,kun siellä ollaan monesti oltu
on kyllä sfc -alue , jotta edullista senkin puoleen :)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 6.05.2013 kello on 21:30 ---Kausipaikalla teltan purku jos sää sallii ja saadaan kuivana kesäsäilöön.
Sitten ois matalampi kynnys laittaa vaunu koukkuun ja baanalle.
Kesä on :D
--- Lainaus päättyy ---
Käykää purkamassa torstaina ja sit perjantaina Uuraisille ;) :D
Onneva:
Thumb
Vaan kun se on sunnuntaina edelleen se äitienpäivä ja nämä meidän kasikymppiset äidit viekäkin
elää ja odottelee meitä sunnuntaiksi ja ajoissa ja hyvissä voimissa.
AnneN:
Eikö sieltä Uuraisilta pääsekään kotiin hyvissä voimissa? :o ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 7.05.2013 kello on 21:47 ---Eikö sieltä Uuraisilta pääsekään kotiin hyvissä voimissa? :o ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pääse ja täysin rentoutuneena :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta