Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
0yxxy0:
Konevoimalla ylös ja painovoimalla alas.
http://ski.ruka.fi/rinteet/?id=21&submenu=12
Menee kyllä talviloma tässä samalla
http://ski.ruka.fi/rinteet/?file=saatiedot
Jepukka:
SFC Hietasaari
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 27.04.2013 kello on 16:54 ---SFC Hietasaari
--- Lainaus päättyy ---
Vieläkö se mun polari on tallella punasen kopin vieressä? ;) :D
nieppi:
Hanko silversand, ei ole vielä ruuhkaa hangossa
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 27.04.2013 kello on 17:04 ---Vieläkö se mun polari on tallella punasen kopin vieressä? ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Näyttäs olevan ku ikkunasta juuri kattelin. Eikä ole edes kauheasti lunta katolla :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta