Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (312/1801) > >>

0yxxy0:
Konevoimalla ylös ja painovoimalla alas.

http://ski.ruka.fi/rinteet/?id=21&submenu=12
Menee kyllä talviloma tässä samalla

http://ski.ruka.fi/rinteet/?file=saatiedot

Jepukka:
SFC Hietasaari

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 27.04.2013     kello on 16:54 ---SFC Hietasaari

--- Lainaus päättyy ---
Vieläkö se mun polari on tallella punasen kopin vieressä? ;) :D

nieppi:
Hanko silversand, ei ole vielä ruuhkaa hangossa

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 27.04.2013     kello on 17:04 ---Vieläkö se mun polari on tallella punasen kopin vieressä? ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Näyttäs olevan ku ikkunasta juuri kattelin. Eikä ole edes kauheasti lunta katolla :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View