Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (313/1801) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 28.04.2013     kello on 11:13 ---Näyttäs olevan ku ikkunasta juuri kattelin. Eikä ole edes kauheasti lunta katolla :)

--- Lainaus päättyy ---
Se on hyvä,kun on talessa :D Eikä ole lunta katolla ;)

Vesseli:
Viikonloppuna tehty pitkä ja raskas reissu.
Eilen saatettiin isä ikuiseen lepoon.
Tänään palattu raskain mielin kotiin.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 28.04.2013     kello on 21:48 ---Viikonloppuna tehty pitkä ja raskas reissu.
Eilen saatettiin isä ikuiseen lepoon.
Tänään palattu raskain mielin kotiin.

--- Lainaus päättyy ---

Suru, murhe ja kaipaus on sisäistettävä ja elettävä pois. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Sitten alkaa uusi erilainen elämä, ilman isää.  :)

AnneN:
Voimia sinulle... ei ole sanoja on vain kaipaus.

Vesseli:
Kiitos teille. Kaikilla meillä se on edessä ja vaikka kuinka hyvin siihen valmistautuu, niin viimeinen tervehdys ja saatto on vaikea.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View