Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 28.04.2013 kello on 11:13 ---Näyttäs olevan ku ikkunasta juuri kattelin. Eikä ole edes kauheasti lunta katolla :)
--- Lainaus päättyy ---
Se on hyvä,kun on talessa :D Eikä ole lunta katolla ;)
Vesseli:
Viikonloppuna tehty pitkä ja raskas reissu.
Eilen saatettiin isä ikuiseen lepoon.
Tänään palattu raskain mielin kotiin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 28.04.2013 kello on 21:48 ---Viikonloppuna tehty pitkä ja raskas reissu.
Eilen saatettiin isä ikuiseen lepoon.
Tänään palattu raskain mielin kotiin.
--- Lainaus päättyy ---
Suru, murhe ja kaipaus on sisäistettävä ja elettävä pois. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Sitten alkaa uusi erilainen elämä, ilman isää. :)
AnneN:
Voimia sinulle... ei ole sanoja on vain kaipaus.
Vesseli:
Kiitos teille. Kaikilla meillä se on edessä ja vaikka kuinka hyvin siihen valmistautuu, niin viimeinen tervehdys ja saatto on vaikea.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta