Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (310/1801) > >>

"Masi":
Tuonne tänä iltana http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/1323

Ja lauantai aamuna olut ostoksille http://www.brasserie-saint-omer.com/pagegamme.html


Ja illaksi sieltä tänne ostereita ostamaan http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/8366

Ja sitten eikun nautitaan elämästä Ulkomailla. :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 26.04.2013     kello on 10:05 ---
Ja sitten eikun nautitaan elämästä Ulkomailla. :D

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb

Soleil:
Muutaman sadan kilometrin päähän näyttelyihin matka käy eli ihanainen viikonloppu tulossa.  ;)
Tulee suomalainenkin Tuomari eli toivetta on, että saan jutellakkin.  :-\

Arska:
Siis tunne matkani käy
http://www.torfyanovka.tv/

Roksis:
Taitaa siirtyä Saaremaalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View