Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
"Masi":
Tuonne tänä iltana http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/1323
Ja lauantai aamuna olut ostoksille http://www.brasserie-saint-omer.com/pagegamme.html
Ja illaksi sieltä tänne ostereita ostamaan http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/8366
Ja sitten eikun nautitaan elämästä Ulkomailla. :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 26.04.2013 kello on 10:05 ---
Ja sitten eikun nautitaan elämästä Ulkomailla. :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Soleil:
Muutaman sadan kilometrin päähän näyttelyihin matka käy eli ihanainen viikonloppu tulossa. ;)
Tulee suomalainenkin Tuomari eli toivetta on, että saan jutellakkin. :-\
Arska:
Siis tunne matkani käy
http://www.torfyanovka.tv/
Roksis:
Taitaa siirtyä Saaremaalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta