Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 16.03.2013 kello on 21:20 ---Kiitos Weicco ohjeista! Nyt pitäis pelittää. Vielä en ole varma kuvakoosta. :-[
Valituksia vastaanotetaan- eli pitikö mennä naapurinemännän keittiöön asti katsomaan että
näki koko kuvan? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Hienon näköisiä otuksia.Terrieireit ä kaiketi..meillä yksi westie ja yksi täys randomi adlappi...
AnneN:
Terrierejähän nuo-Australialaisia sellaisia. Ja yritän opetella tällä IPhotolla kuvan pienennyksen. Totta ettei sitä jollain mokkulalla jaksa "norsunkuvia" auki vääntää. Kiitos avusta kuva-asiassa myös Massimolle Thumb
Arska:
Mä aloitan karavaanikauden huomenna. Kun saamme rouvat linja-autoon ja kohti Tallinnaa me herrat suunnataan myös ulkomaille,tuohon rajanpintaan Viipurin veikkojen piha-alueelle. Kaupan pihapiiriin on tehty muutama sähköpaikka. 20 tuntiahan siellä on vietettävä jotta tuliaiset saa tuoda,eli sehän tarkoittaa kevyttä kenttäkänniä.
AnneN:
Melkein ulkomaille mekin- Pelloon startataan huomenna. Jos aikaa jää -pyörähdetään Torniojoen yli Ruottin puolelle kauppaan. Oikea ulkomaanmatka. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
Olisi ihan lysti mennä kulkimella jonnekkin luontopaikkaan. Nastat on vielä alla, enkä viitsi lähteä urahommiin. Renkaan vaihtoon ei vielä pysty, ei kykene. Joten mökille vastaan ottamaan kevättä. Samalla katson onko putki lähteeltä jo sulanut, että voin saunavedet "kantaa" aurinkovoimalla. Suihkulähteetkin voisi laittaa liruttamaan seuraavaksi puoleksi vuodeksi, aurinkovoimalla, tietty. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta