Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (308/1801) > >>

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 16.03.2013     kello on 20:02 ---Samanlailla se menee kuin cp:lläkin eiku pc:llä

--- Lainaus päättyy ---

No hyvä, hitostakos minä sen voin tietää kun oon jummittunut näihin ruohonjuuri tason koneisiin  :) :)

AnneN:
Kiitos Weicco ohjeista! Nyt pitäis pelittää. Vielä en ole varma kuvakoosta.  :-[
Valituksia vastaanotetaan- eli pitikö mennä naapurinemännän keittiöön asti katsomaan että
näki koko kuvan?  ;D

Weicco:
Hyvinnii näkkyy  Thumb

Turhan Höpöttäjä:
Helekutin hyvä on, mutta jos olet huonojen yhteyksien päässä, nuin ison kuvan lähettäminenen ruppee suuta kuivvoomaan. Tästä se lähtee. Ihmisillä on hienoja kännyköitä ja kameroita. On mukava seurata juttuja, kun kuvat tukee niitä. Arvostelukuvat on eri juttu.  :D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 16.03.2013     kello on 21:20 ---Kiitos Weicco ohjeista! Nyt pitäis pelittää. Vielä en ole varma kuvakoosta.  :-[
Valituksia vastaanotetaan- eli pitikö mennä naapurinemännän keittiöön asti katsomaan että
näki koko kuvan?  ;D

]

--- Lainaus päättyy ---

Mukavan näköisiä veitikoita. Kaikkien ei sentään tarvitse salata rakkaitaan Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View