Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (307/1801) > >>

MatsOnni:
^
 No MÄKKI-MIEHET auttakaa nyt ihmeessä neitoa jotta saadaan uusia kuvia nähtäväksi!!! Tämmönen fakkiutunut pc-hemmo ei osaa!  :)

Turhan Höpöttäjä:
Kirjoitus loutan alapuolella lukee selaa, napsaus siitä ja tietsikan työpöydälle laitettu kuva, avaa ja lähetä.  :)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.03.2013     kello on 19:29 ---Kirjoitus loutan alapuolella lukee selaa, napsaus siitä ja tietsikan työpöydälle laitettu kuva, avaa ja lähetä.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Mutta,,kilotavuja kuvassa ei saa olla liikaa !!

Turhan Höpöttäjä:
Web pieni on hyvä, ei tartte päivää oottaa ja kuva riittävän kokoinen. On pojilla joku muukin systeemi, mutta se on sitten nörttien hommia se.  ;D

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 16.03.2013     kello on 19:16 ---^
 No MÄKKI-MIEHET auttakaa nyt ihmeessä neitoa jotta saadaan uusia kuvia nähtäväksi!!! Tämmönen fakkiutunut pc-hemmo ei osaa!  :)

--- Lainaus päättyy ---

Samanlailla se menee kuin cp:lläkin eiku pc:llä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View