Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
MatsOnni:
^
No MÄKKI-MIEHET auttakaa nyt ihmeessä neitoa jotta saadaan uusia kuvia nähtäväksi!!! Tämmönen fakkiutunut pc-hemmo ei osaa! :)
Turhan Höpöttäjä:
Kirjoitus loutan alapuolella lukee selaa, napsaus siitä ja tietsikan työpöydälle laitettu kuva, avaa ja lähetä. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.03.2013 kello on 19:29 ---Kirjoitus loutan alapuolella lukee selaa, napsaus siitä ja tietsikan työpöydälle laitettu kuva, avaa ja lähetä. :)
--- Lainaus päättyy ---
Mutta,,kilotavuja kuvassa ei saa olla liikaa !!
Turhan Höpöttäjä:
Web pieni on hyvä, ei tartte päivää oottaa ja kuva riittävän kokoinen. On pojilla joku muukin systeemi, mutta se on sitten nörttien hommia se. ;D
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 16.03.2013 kello on 19:16 ---^
No MÄKKI-MIEHET auttakaa nyt ihmeessä neitoa jotta saadaan uusia kuvia nähtäväksi!!! Tämmönen fakkiutunut pc-hemmo ei osaa! :)
--- Lainaus päättyy ---
Samanlailla se menee kuin cp:lläkin eiku pc:llä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta