Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Turhan Höpöttäjä:
Aamulla oli semmonen tuntu, että tänään voisi syödä lämpimiä karjalanpiirakoita ja käydä hiihtämässä. Helevatta, siinähän yhdistyy kumpikin, kun ajelee Joensuun torille piirakan ostoon ja siitä sitten ajelee Hietajärvelle. MIkä ettei, piirakka kaffeet juotu, tästä hiihtelemään ja sitten Eko-kalan kirjolohta savustamaan. Ja.... :D
kookaburra:
Viime viikonloppuna ja alkuviikosta liikuttiin ja liikututtiin lumen keskellä. Köyhän kyläkauppiaan Onnelassa riitti lunta....
Turhan Höpöttäjä:
Käytiin tuossa auringon paisteessa emännän kanssa pikkasen hiihtämässä. Kaiveltiin tuosta rannasta nuotiopaikka esille. Siinä menikin pari tuntia auringon otossa ja makkaran paistossa, mukavien immeisten ja hyvien virvokkeiden kanssa. Hienoa vapaa-aikaa Itä-Suomessa. ;D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.03.2013 kello on 18:15 ---Käytiin tuossa auringon paisteessa emännän kanssa pikkasen hiihtämässä. Kaiveltiin tuosta rannasta nuotiopaikka esille. Siinä menikin pari tuntia auringon otossa ja makkaran paistossa, mukavien immeisten ja hyvien virvokkeiden kanssa. Hienoa vapaa-aikaa Itä-Suomessa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jo tuosta kuvasta tuli hyvälle mielelle.. Thumb
AnneN:
Kävin koirien kanssa lenkillä kotoa hiukan kauempana, nauttivat vapaana juoksemisesta. Edestakaisin mökkitiellä kilpaa juostiin. Mietin paljonko viime yönä olikaan pakkasta- nyt lähdin kotoa oli -8C ja 5 km päässä kotoa -20C kun hiukan alavampi paikka. Aamulla oli kotona mittarissa -30C. Kuvaa en vieläkään osaa liittää. :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta