Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.03.2013 kello on 14:42 ---Kotipihassa opiskelemassa uuden vaunun hienouksia,että ei tartte heti soittaa liikkeeseen,että ei toimi se eikä se :D
--- Lainaus päättyy ---
Etkö pelkää, että alkaa kurkkua kuivamaan. ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.03.2013 kello on 14:45 ---Etkö pelkää, että alkaa kurkkua kuivamaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Nyt on ensin pakko ottaa ohjekirja käteen ja sit katsoa sitä kostukepuolta ;) :D
"Masi":
matkamökki suuntaa kohti aachenia viikolopuksi emännän määräyksellä ostoksille, vaatetta, koirille lihaa ja blue ray vekotin kun tuli ostettua joku aika sitten sony tv ja sai lahjaksi jälkikäteen bond filmit blue ray muodossa.
http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/741
sipu:
huomenna hetki tuurailua Thumb
sitten kotiin tarjoustalon kautta
saunomaan ja syömään unohtamati nukkumattia ;D
Arska:
Huomenna olisi tarkoitus mennä Viipuriin shoppailemaan,onneksi vävypoijan autolla ja vävy tietenkin kuskina. Eihän siellä mulle tosin mitään ostettavaa ole onhan kuitenkin mukava reissu tiedossa. Vaimo kyllä käy lanka kaupoilla talikkalan markkinoilla ja puuvilla kaupassa..Kauppahal lista voi tosin jotain heräteostoja löytyä riippuen monta baltikaa on juonnu...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta