Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (304/1801) > >>

Turhan Höpöttäjä:
 Täällä mökillä ollaan. Sisällä jo ruhtinaalliset +3 astetta lämmintä. Huomenna Karttulan torille sotaveteraanien hyväksi hernesoppaa syömään ja nokipannukahvia nisun kanssa. Tulomatkalla ostamme viikonlopun sapuskat Kerkonkosken uudesta kyläkaupasta. Ei ole sitten minun syy jos kauppa ei kannata. Ja miksi ei kannattaisi jos lähiseudun asukkaat asioi siellä, eikä kaukana olevassa kaupungin kulakki kaupassa.  ;D

trapper:
Viikonlopusta en tiiä ,mut ens viikko ollaan Sappeella skimbaamassa

Duster:
Tännää Vihti Skille, yöllä kotio ja perjantaina Muurameen veljmiehen hautajaisiin....sie lt iltayöstä kotio

vippe:
Livosaares pilkkikisois lauvvantaina..ei sielt mittä tul, mut tunnelmaa löytyy..  ;D

Haapaniemen Paroni:
Kotipihassa opiskelemassa uuden vaunun hienouksia,että ei tartte heti soittaa liikkeeseen,että ei toimi se eikä se :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View