Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (303/1801) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Nurmeksen kylpylän parkissa järven rannalla yövyimme viimme yönä. Poika kävi enkeljoukon kanssa kylpylässä. Yöllä heräsin kun alkoi viluttamaan. Hups heijjakkaan, pakkanen oli kiristynyt reiluun -20 asteeseen. Primus 2490 tehon säätö oli 1:llä. Aikoinaan siirsin tehon säätimen "laittomasti" sisäpuolelle. Käänsin neloselle ja jatkoin unia.  :D

Duster:
Sunnuntaina keula kohden Jyväskylää....muute n ei hiihtoloma viikosta varmuutta, mihin mennään/mis ollaan, ainut varma on jotta puskaparkkeillaan

Turhan Höpöttäjä:
Siinäpä kysymys. On se jänskä tämä meidän Suomi, kun ei ole mitään tapahtumia, nyt kun olisi immeisillä aikaa. Katsoin tuota SFC:n tapahtumakalenteria . Jossakin ruuhkasuomessa pääsisi treffeille tanssimaan, no sitä voi harrastaa kotonakin. Teattereita on lähikaupungeissa. Parkit niissä on sellaset, että yön joutuu kuuntelemaan kulkimessa kun kun törpöt kusee taka renkaaseen. Pilkkireissulle voisi mennä, lupasi kylmää tuulta, olkoon sekin. Taidan mennä mökin lämmitykseen ja huomenna sitten sinne.  ;D

Onneva:
Naistenpäivä -treffeillä Vantaan Tallilla.

kookaburra:
Karavaani liikkuu aurinkoisen Suomineidon helmaa pitkin "keskiseen" Suomeen. Köyhän kyläkauppiaan puodissa on tarkoitus käydä.  Samalla tsekataan olisiko se reppana jo saanut korjautettua Ferrarinsa parkkivalon lasin.  Parkissa se on kaiken aikaa ja vieläpä sisällä,  joten parkkivalon tulee olla kunnossa.....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View