Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (299/1801) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  6.02.2013     kello on 18:42 ---Karhulassa, olis Vaarin(äidin isän) hautajaiset.. :(

--- Lainaus päättyy ---

oi miten surullista
osanottoni suruusi  :(

Turhan Höpöttäjä:
Ompahan vähän kinthaalla. Mökille vai kulkimella jonnekkin.  :D

vippe:
Piti mennä venemessuille, mut mä haluuun vaunulle ..joten menemme vaunulle  ;D ;D ;D

jopekka:
Eipähän mennä minnekään olisi joku viikonloppu oltava
välillä kotonakin että sillehen.   ^-^

        Joopa Joo.....  ;D     :)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  6.02.2013     kello on 22:25 ---oi miten surullista
osanottoni suruusi  :(

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos Sipu!! Kyllähän tuota ikää jo kerkes kertyä ennen kuin lähtö tuli, 100 vuotta tuli täyteen syyskuussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View