Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 6.02.2013 kello on 18:42 ---Karhulassa, olis Vaarin(äidin isän) hautajaiset.. :(
--- Lainaus päättyy ---
oi miten surullista
osanottoni suruusi :(
Turhan Höpöttäjä:
Ompahan vähän kinthaalla. Mökille vai kulkimella jonnekkin. :D
vippe:
Piti mennä venemessuille, mut mä haluuun vaunulle ..joten menemme vaunulle ;D ;D ;D
jopekka:
Eipähän mennä minnekään olisi joku viikonloppu oltava
välillä kotonakin että sillehen. ^-^
Joopa Joo..... ;D :)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 6.02.2013 kello on 22:25 ---oi miten surullista
osanottoni suruusi :(
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos Sipu!! Kyllähän tuota ikää jo kerkes kertyä ennen kuin lähtö tuli, 100 vuotta tuli täyteen syyskuussa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta