Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (298/1801) > >>

Roksis:
Nyt tuntuu, että huomenna liikahan Joensuuhun.

massimo:
Parkanoon ja Keuruulle näyttelyreissu!

"Masi":
Pojan kevätloma on ensi viikolla joten viikonloppuna suhaillaan willingen nimiselle paikkakunnalle saksan maalle laskettelemaan.
On sopivan lähellä, kun keskiviikko iltana pitää olla jo kotona.

http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/8237

sipu:
porvooseen 4v syntäreille
siellä onkin tiedossa kova meno ja meininki
sekä ääntä
miten noista pikkuihmisistä lähteekin sellanen metteli huoh  ;D
ei siis mitkään hiljaset bileet
mutta kotiin tulaan lauvanaina saunomaan
kun mukana on isommat mummin silmäterät
ja he taas menevät sunnuntaina omaan kotiinsa
ollaan sitten jo heitä lähempänä  :)

arska100:
Karhulassa, olis Vaarin(äidin isän) hautajaiset.. :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View