Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Roksis:
Nyt tuntuu, että huomenna liikahan Joensuuhun.
massimo:
Parkanoon ja Keuruulle näyttelyreissu!
"Masi":
Pojan kevätloma on ensi viikolla joten viikonloppuna suhaillaan willingen nimiselle paikkakunnalle saksan maalle laskettelemaan.
On sopivan lähellä, kun keskiviikko iltana pitää olla jo kotona.
http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/8237
sipu:
porvooseen 4v syntäreille
siellä onkin tiedossa kova meno ja meininki
sekä ääntä
miten noista pikkuihmisistä lähteekin sellanen metteli huoh ;D
ei siis mitkään hiljaset bileet
mutta kotiin tulaan lauvanaina saunomaan
kun mukana on isommat mummin silmäterät
ja he taas menevät sunnuntaina omaan kotiinsa
ollaan sitten jo heitä lähempänä :)
arska100:
Karhulassa, olis Vaarin(äidin isän) hautajaiset.. :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta