Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (300/1801) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  7.02.2013     kello on 14:02 ---Kiitos Sipu!! Kyllähän tuota ikää jo kerkes kertyä ennen kuin lähtö tuli, 100 vuotta tuli täyteen syyskuussa.

--- Lainaus päättyy ---

wauu mahtavaa 
olin tässä muutama vuosi sitten 90v synttäreillä
ja nekin juhlat olivat todella hienot
kun sankarikin oli oikein vetreessä kunnossa
mutta niin vaan hänenkin aika koitti siirtyä 
vaimon luokse taivaankotiin  :(

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe -  7.02.2013     kello on 10:57 ---Piti mennä venemessuille, mut mä haluuun vaunulle ..joten menemme vaunulle  ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Mut ei syödä sit herkkuja :)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.02.2013     kello on 15:42 --- Thumb Mut ei syödä sit herkkuja :)

--- Lainaus päättyy ---
VAunulla syödää kuten kotonakin. Reissussa saattais lipsuu..

Rauzi:
Jaa missä... No tämä leirintämatkailija on laavukankaan kanssa lopen mettissä. Maastoissa johon on turha kuvitella vaunun tai auton kanssa pääsevänsä. Kaikenlaista...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi -  7.02.2013     kello on 16:59 ---Jaa missä... No tämä leirintämatkailija on laavukankaan kanssa lopen mettissä. Maastoissa johon on turha kuvitella vaunun tai auton kanssa pääsevänsä. Kaikenlaista...

--- Lainaus päättyy ---
Saha matkaan ja vaunun mentävä aukko siihen ja samalla tulee polttopuut laavulle vaikka märkä puu ei lämpöä anna eikä pala :) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View