Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Turhan Höpöttäjä:
Huomenna mänemmä mökille polttamaan halkoja viideksi, kuudeksi päiväksi. Toivottavasti huusholli lämpiää samalla. Komia oli luonto siellä tänään. :D
Turhan Höpöttäjä:
Fiiliskukka katselee pakkasessa suruissaan. Josko sitten menisi Runnille hiihtelemään ja uimaan. :D
"Masi":
Tuonne menee bavaria katselemaan tavaraa
http://www.kampeermarkt.com/
http://www.dewitschijndel.nl/
Jommasta kummasta, toivon mukaan, aurinkopaneeli hilpeineen mukaan ja yksi akkukotelo.
Ja vaimo tietysti haluaa uusia talvikampeita itselleen ja pojalle ja myös astioita matkamökkiin.
Vaimon ehdoitus oli koko reissu, mutta ainahan sitä tuommoiseen voi mukaan lähteä ostoksille, ennenkuin johonkin normi tavarataloon
vippe:
Vaunulle..huomeniss a kylätalon remppatalkoita..tos in mä en sinne mene, mut isäntä menee..mä ulkoilen muutoin koiruuden kaa ;D
Alan:
Autolle tänään, mutten raski ottaa sitä lämpöisestä hallista pois. Ei ole nähtykään yli kahteen kuukauteen.
Kannattaisiko pyöräyttää moottoria vai onko parempi jättää tekemättä? Lämpimäksi ei pysty käyttämään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta