Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.01.2013 kello on 13:25 ---Autolle tänään, mutten raski ottaa sitä lämpöisestä hallista pois. Ei ole nähtykään yli kahteen kuukauteen.
Kannattaisiko pyöräyttää moottoria vai onko parempi jättää tekemättä? Lämpimäksi ei pysty käyttämään.
--- Lainaus päättyy ---
Äl ny uinuvaa karhua herätä..tiätäähän sen et se suuttuu ja mustaksi muuttuu...
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.01.2013 kello on 13:25 ---Autolle tänään, mutten raski ottaa sitä lämpöisestä hallista pois. Ei ole nähtykään yli kahteen kuukauteen.
Kannattaisiko pyöräyttää moottoria vai onko parempi jättää tekemättä? Lämpimäksi ei pysty käyttämään.
--- Lainaus päättyy ---
Anna koneen olla kylmänä vaan ;)
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.01.2013 kello on 13:25 ---
Kannattaisiko pyöräyttää moottoria vai onko parempi jättää tekemättä? Lämpimäksi ei pysty käyttämään.
--- Lainaus päättyy ---
Jätä tekemättä.
Alan:
Näin varmaan parempi. Pitää tehdä taas huolto-, tuunaus- ja tuunautussuunnitelm a. Tällaisena tee- tai teetä se itse miehenä harkitten ensin, mihin kajoan itse ja mikä on parempi jättää ammattimiehille.
Stanan tv-antenni risoo, nostettavalle kun tuossa kuusimetrisessä ei kertakaikkiaan ole paikkaa. Katto on täynnä tasaiselta osaltaan ja siellä, missä ei ole, ei sisältä löydy tilaa. >:(
Nykyisellä paikalla jää ympäröivien laitteiden katveeseen. Eipä tuota, siis digi-tv -antennia, paljoa tarvitsekaan, mutta olisihan se kiva jos Suomessa toimisi, kun täällä taas ei lautanen pelitä.
jopekka:
Tulee tämä viikonloppu olemaan kotosalla, ei mennähä minnekään.
Ompahan noita hommia tässä kotonakin niin. ;D ;D
Joopa Joo.... :D ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta