Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (291/1801) > >>

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.01.2013     kello on 13:25 ---Autolle tänään, mutten raski ottaa sitä lämpöisestä hallista pois. Ei ole nähtykään yli kahteen kuukauteen.

Kannattaisiko pyöräyttää moottoria vai onko parempi jättää tekemättä? Lämpimäksi ei pysty käyttämään.

--- Lainaus päättyy ---
Äl ny uinuvaa karhua herätä..tiätäähän sen et se suuttuu ja mustaksi muuttuu...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.01.2013     kello on 13:25 ---Autolle tänään, mutten raski ottaa sitä lämpöisestä hallista pois. Ei ole nähtykään yli kahteen kuukauteen.

Kannattaisiko pyöräyttää moottoria vai onko parempi jättää tekemättä? Lämpimäksi ei pysty käyttämään.

--- Lainaus päättyy ---
Anna koneen olla kylmänä vaan ;)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.01.2013     kello on 13:25 ---

Kannattaisiko pyöräyttää moottoria vai onko parempi jättää tekemättä? Lämpimäksi ei pysty käyttämään.

--- Lainaus päättyy ---
Jätä tekemättä.

Alan:
Näin varmaan parempi. Pitää tehdä taas huolto-, tuunaus- ja tuunautussuunnitelm a. Tällaisena tee- tai teetä se itse miehenä harkitten ensin, mihin kajoan itse ja mikä on parempi jättää ammattimiehille.

Stanan tv-antenni risoo, nostettavalle kun tuossa kuusimetrisessä ei kertakaikkiaan ole paikkaa. Katto on täynnä tasaiselta osaltaan ja siellä, missä ei ole, ei sisältä löydy tilaa.  >:(

Nykyisellä paikalla jää ympäröivien laitteiden katveeseen. Eipä tuota, siis digi-tv -antennia, paljoa tarvitsekaan, mutta olisihan se kiva jos Suomessa toimisi, kun täällä taas ei lautanen pelitä.

jopekka:
Tulee tämä viikonloppu olemaan kotosalla, ei mennähä minnekään.
Ompahan noita hommia tässä kotonakin niin.   ;D    ;D

          Joopa Joo....  :D    ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View