Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Duster:
Ollaan kotona ja joulusiivouksia viimeistellään..... jos ny ens viikolla sit johonkin laskettelukeskuksee n mentäis päiväksi tai pariksi
vippe:
Töissä la ja nuoremman lapsen kaa syömään Turkkuse..Sunnuntai na voiki sit aloittaa vaikka joulusiivouksen ;D ..jos jaksaa...
Haapaniemen Paroni:
Huomen aamulla kohti Kokkolaa :)
Alan:
Postilaatikolla käyn, kerran naapurissa ja, jos pakkanen suo, lenkillä.
Auto menee talliin ja toinen pressun alle, Hymeriä saatan käydä katsomassa. Että onko tyyny hyvin.
Onneva:
Sain ylimääräisen viikonloppuvapaan joka tuntuu aivan melkein joululahjalta todella työntäyteisen jakson jälkeen. Tänään tultiin vaunulle lepäämään. Kotona on kaksi "evakkoa", aikuisia lapsia jotka asuvat tilapäisesti meillä muutamia viikkoja tai kuukausia. Ihanaa, kun on entinen huiske ympärillä, mutta toisaalta rehellisyyden nimissä paettiin tänne vaunun hiljaisuuteen ja rauhaan omien piintyneiden tapojen kanssa.
Mikä parasta, pojat lupasivat siivota huushollin huomenna, me kotiudutaan sunnuntaina.
Sunnuntaina kotiin, paistetaa kinkku, kalkkunapaisti ja laitetaan sillit tekeytymään ja anoppi käydään onnittelemassa. Sitten joutaa jo joulun tulla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta