|
Sarka Caravan Raisiossa.
Itse en ole käynyt mutta tarvikkeissa riittää ainakin tekniikan puolella. http://www.sarkacaravan.fi/ Käytä Linkkikirjastoa hyväksesi, sitä varten se on sinne luotu.
![]() http://karavaanari.org/index.php?action=links;cat=5 Olen käyttänytkin. Linkkejä on paljon ja niihin monesti tutustunut. Mutta ajattelin kysäistä jos joku lonkalta heittää tuolle reitin varrelle osuvaa paikkaa, ja niitä jo sainkin...
Laiska ihminen helteiden pehmittämällä päällä varustettuna lähellä puolta yötä ei enää ole terävimmillään itse kaivaa kartasta esille paikkoja ![]() joten kiitos linkeistä JA linkkikirjastosta ![]() Olen käyttänytkin. Linkkejä on paljon ja niihin monesti tutustunut. Ole hyvä vain, jäsenistöä varten se on tehty tänne. ![]() Caravanmarketissa olen käynyt ja jotakin ostanut. Valikoima laaja, mutta näytteillä ei kovinkaan paljon. Tilaamalla olen ostanut ja palvelu on pelanut hyvin.
Sarka Caravanista olen tilanut osia ja hyvin tuo on myös palvellut, paikan päällä en ole käynyt. Onko sinulla jotakin erityistä hakusessa vai ihan tarjontaa menossa katsomaan? Jyväs Caravan Jyväskylässä. Lisäkysymys vaikka Dorotealle. Miten tänne linkki laitetaan?
Kuopiossa:
Caravan Larvanto Caravan Pitkänen Kuopion vaunuhuolto Siilin Caravan Kyllä näistä kemsaan sinisiä pussia saa. ![]() Sivun jonka haluat linkittää; maalaa hiirellä, oikea nappi "kopioi" ja sitten tälle sivulle ja sama oikea hiiren nappi ja "liitä"
www.siilincaravan.f i/
Kommentoikaa noita mainitsemianne paikkoja jotenkin. Ihan mielenkiinnosta minäkin pistäydyn eri liikkeissä matkalla ollessani, mutta turhaa lenkkiä ei viitsisi ajaa jos valikoima on kemssa-aineet ja pari kattoluukkumallia.
Jyväscaravanissa olen käynyt, iso talo ja mielestäni kaikkea on. Palvelualtis vanhempi myyjä olisi myynyt vaikka vaunun kun peilejä ostin..
Kommentoikaa noita mainitsemianne paikkoja jotenkin. Ihan mielenkiinnosta minäkin pistäydyn eri liikkeissä matkalla ollessani, mutta turhaa lenkkiä ei viitsisi ajaa jos valikoima on kemssa-aineet ja pari kattoluukkumallia. Hyvä pointti! Hintataso olisi myös kiinnostava tietää (lähinnä onko halpa) ![]() Ainakin meilläpäin paikallisissa "alanliikkeeissä" voi Reimon tavara olla 50% kalliimpaa kuin esim. Kärkkäisellä ![]() http://caravanmarket.fi/ sastamalassa eli vammalassa , kuten sitä kutsun edelleenkin... niin siellä olen käynyt ja sieltä ostettiinkin tv-teline... saatiin vielä erettäin hyvää palvelua ihan tupa-autoon asti tuli myyjä ja kokeili , et varmaankin on se teline passeli siihen kaappiin jonne se oli tarkotettukin ja vieläpä hänellä meni puolituntia ylityöksi , kun olimme niin myöhään siellä kaupassa jotta sekin oli hyvää palvelua , et tuli kokeilemaan sitä telinettä autoon asti .. olen erittäin tyytyväinne tuohon tarvikekauppaan .. jotta , jos ohi kuljette niin poiketkaa ihmeessä siellä ...olihan siellä paljon kaiken laista muutakin tarpeelista tilpehöörii jotta uskoisin kaiken tarpeelisen sieltä löytyvän .. he muuten ovat myöskin messuilla myymässä tuoteitaan tai ainakin olivat ennen ...en nyt ole katsonut tuota lahden messujen kauppiaslistaa ...mut se löytyy varmaankin netistä tai caravanlehdestä ..tuota lehteä ei nyt ole just tässä , jotta voisin tarkistaa ..itsellä ainakin jo pientä listaa , mitä tarviketta etsin sieltä caravanmarketista ..
ps. lisäys .. niin tuo hinta on nois caravankaupois ain kalleempaa , kuin marketeissa , joissa useinkin on vastaavia tuotteitta.... |