Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Työntöjarru

<< < (6/16) > >>

mike:
Iskari vai kaasujousi? Ainakin se palauttaa.

svc:

--- Lainaus käyttäjältä: miguli.jalkanen -  3.07.2017     kello on 16:33 ---Smortse. Käytin vanhuksen konttorilla tänään eikä mennyt läpi. On työntöjarru loppu kuulemma. Pohjaa heti. Minä kun en ole perehtynyt moiseen jarruun koskaan niin kyselempä teiltä. Onko siellä joku jousi vai mikä sitä pitelee ettei heti pohjaa. Vai kuluuko sieltä joku osa mitä voisi mahdollisesti täytehitsata.

--- Lainaus päättyy ---
Ennekuin porukka vallan hermostuu, voisi auttaa, jos ihan ekana kertoisit minkä valmistajan työntöjarrusta on kyse.
Al-Ko, B&B, BPW, Knott, Nieper, Peitz, WAP..., ettei menisi ihan arvailuksi onko siellä vetopäässä vaimenninta vai ei..

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: svc -  7.09.2020     kello on 17:23 ---Ennekuin porukka vallan hermostuu, voisi auttaa, jos ihan ekana kertoisit minkä valmistajan työntöjarrusta on kyse.
Al-Ko, B&B, BPW, Knott, Nieper, Peitz, WAP..., ettei menisi ihan arvailuksi onko siellä vetopäässä vaimenninta vai ei..

--- Lainaus päättyy ---
Ainahi hää tilasi  sen omaansa. Polar Kafi Euroline 5.6 SR -92

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.09.2020     kello on 17:29 ---Ainahi hää tilasi  sen omaansa. Polar Kafi Euroline 5.6 SR -92

--- Lainaus päättyy ---
Joo tuohon omaani tilasin.Eli Polar Kafi Euroline 5.6 SR -92.Peitz KF-17 on vetokytkin.
Taitaa olla huomenna Oulussa.Nopea ja hyvä palvelu on Vaunushopissa.Suosi ttelen.

rmeller:
Tiedä kannattaako tähän soppaan lusikkaansa lisätä, vaikka joskus katsurinakin ollut. Minä olen käsittänyt asian niin, että siihen vanttiruuviin, mikä vaunun/minkä tahansa jarrullisen kärryn vetopään takana on, ei tule koskea koskaan. Ei ikinä. Jarrujen säätö tehdään rummuissa, jos jarrukengät ovat kuluneet ja ovathan ne, jossakin vaiheessa. Sitten vaihdetaan kengät, kun säätö ei riitä. Jos jossakin jumii, niin vaihdetaan vaijerit, tai navan sisälle osia. Ei se tanko, mikä vanttiruuvista lähtee, ajan kuluessa veny tai kutistu. Toki se iskarikin kai joskus pitää vaihtaa, hassusti toimiviakin on tullut vastaan, mutta ei siitä kannata aloittaa korjaamista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View