Itse olen enemmän ajatellut takasängyn pohjaan pikku hilpetörille semmoista 10-20 cm korkeeta puolen auto levyystä lootaa.
Itse olen enemmän ajatellut takasängyn pohjaan pikku hilpetörille semmoista 10-20 cm korkeeta puolen auto levyystä lootaa.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Itse olen enemmän ajatellut takasängyn pohjaan pikku hilpetörille semmoista 10-20 cm korkeeta puolen auto levyystä lootaa. Tuolta löytyy huono kuva, rullia (kai laakereita) vasten menee. Joku lukitus ettei kippaa. Edellinen omistaja kuskannu moottoripyörää ton päällä. Tosi tunnoton painolle. Onko joku tehnyt itse tuollaista? Helpottaisi kun tietäisi millaista kiskoa ja muita osia kannattaa hankkia. Ei tarvitsisi yrityksen ja erehdyksen kautta lähteä rakentelemaan. Tuohon päälle olisi helppo esim. filmivanerista tehdä laatikko. Nuo kiskothan on siis tarkoitettu kattoon kiinnitettäväksi ja pyörästöön kiinnitettävä ovi roikkuu siinä. Tuo olisi edullinen ratkaisu, kiskot 20e / kpl ja pyörät 15e / kpl rullat kun on suunniteltu tuossa juoksemaan kiskon keskireiän molemmin puolin omissa urissaan. Lattia-asennuksessa rullat juoksisi kiskon pohjaa vasten ja rullien runko hankaisi keskireiän reunoihin. Varmaan periaatteessa toimisi, mutta klappia tuohon varmaan tulis just tuon rullien sivuttaisliikkeen verran.
https://www.mekanex.fi/tuotteet/linjarstyrningar/teleskooppikiskot/chambrelan/ Sivuja: [1] Siirry ylös
|