rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tangokuninkaalliset 2011  (Luettu 3726 kertaa)

• Vieras
  • Tangokuninkaalliset 2011
    « : 8.07.2011 kello on 20:50 »
    Menikö teidän mielestä oikein finaalin pääsijät. ???
    Vaimon kanssa tiedettiin miehet ketkä pääsee mutta naisissa meni ihan metsään kun huonoin laulaja pääsi ensimmäisenä ja 2 parasta laulajaa tippui pois.Ei jaksa ymmärtää.
    No on onneksi Kainuun poika korkealla jos ei paine pilaa suoritusta.Evijärve n poika on tosi varma laulaja koska on ennenkin ollut noissa karkeloissa.Mutta Heikillä on parempi ääni mun mielestä.
    Sanokaas mieleipiteitä jos katsoitte ja varsinkin jos olitte kuuntelemassa livenä.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 5.10.2025 kello on 10:42
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    Vs: Tangokuninkaalliset 2011
    « Vastaus #1 : 8.07.2011 kello on 20:57 »
    Tankokuninkaalliset pitäisi mielestäni valita harvemmi  ::) esim. viiden vuoden välein, niin pysyisin paremmin mukana, kuka kulloinkin on kuninkas tai kuninkatar??

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:22.12.2021 kello on 14:47
    « Vastaus #2 : 8.07.2011 kello on 22:29 »
    Tankokuninkaalliset pitäisi mielestäni valita harvemmi  ::) esim. viiden vuoden välein, niin pysyisin paremmin mukana, kuka kulloinkin on kuninkas tai kuninkatar??

Mun puolestani sais valita vaikka joka kuukausi.Kärryiltä olen pudonnu jo ainaki 15 v. sitte :D :o ;D ;D
    Mutta jos jotain sanoisin n. 40 vuoden kokemuksella ,(siis Laulu) niin tällä kertaa mielestäni paras solisti
    putosi leikista jo semissä ja oli nainen. ???

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 5.10.2025 kello on 10:42
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    « Vastaus #3 : 8.07.2011 kello on 22:38 »
    Mun puolestani sais valita vaikka joka kuukausi.Kärryiltä olen pudonnu jo ainaki 15 v. sitte :D :o ;D ;D
    Mutta jos jotain sanoisin n. 40 vuoden kokemuksella ,(siis Laulu) niin tällä kertaa mielestäni paras solisti
    putosi leikista jo semissä ja oli nainen. ???

Nämä olikin meidän omia mielipiteitä ;D

• Vieras
  • Vs: Tangokuninkaalliset 2011
    « Vastaus #4 : 9.07.2011 kello on 21:13 »
    Kerpele että sattu huono kappale Kainuun poijalle.Käypi nyt huonosti pelkään minä.Muuten olis ääni ja ulkonäkö artistin tasoa eli elättänee itsensä tämän tippumisenkin myötä laulajana .Ihan vaan mun vaatimaton mielipide.

• Vieras
  • Vs: Tangokuninkaalliset 2011
    « Vastaus #5 : 9.07.2011 kello on 21:29 »
    Oho se on sitten Kainuun pojan ja Tampereen likan välillä kilpailu.
    Paha vaan kun  paras naislaulaja putos pois aikaisemmin notta nyt on vastus hiukan huonompi.Toivon Heikin voittoon kuitennii  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #6 : 9.07.2011 kello on 21:37 »
    Kyllä tuo kuikelo nainen laulaa hyvin, mutta pitää ulkonäönkin vähän vaikuttaa. Pisteet minulta Kajjjaaniin.  :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #7 : 9.07.2011 kello on 21:50 »
    Joo... Naisen vuoro oli voittaa... Menköön nuin.  ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #8 : 9.07.2011 kello on 22:23 »
    hyvä eipä ole valittamista .. tuossakaan laulajassa jolle niin kauniisti sopis tuo kruunu .. vaikka tykästyinkin siihen maria mariaan... en kylläkään ollut ehtinyt näit skapoja kokoaikaa edes seuraamankaan .. jotta en kauheasti voi niit arvostellakkaan...

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:31.07.2024 kello on 07:55
    • Loistava tulevaisuus alkaa olla jo takana päin.
    « Vastaus #9 : 10.07.2011 kello on 11:56 »
    Olikohan tuomareissa sentakia kolme miestä,ja kaksi naista,ettei tule tasapeliä.
    Tulos on " ukkojen" valinta eli taas sopivin voitti, ei parhaiten laulava.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #10 : 10.07.2011 kello on 17:20 »
    Noo ja Jou, kyllä minunkin mielestäni sopivin voitti!  Nyt oli naisten vuoro.  Muuten, aika ihmeellistä, pisteet eivät mene koskaan tasaan, nytkin yhden pointsin ero!  Noo, olikohan A-L Tiluksen kyynärpää kopautuksella vierustuomariaan kohtaan jotain yhteyttä tähän?

Tuosta kilpailusta vielä sen verran, että oli moka valita vain yksi kuninkaallinen!