Tekniikkakeskustelut > Projektit
MAN
Aakku:
Onhan noita Offroad ratoja siellä täällä....
Lähinnä kiinnostaisi jotkut vanhat tiet, jotka jopa johtaisivat jonnekin.
Joskus ajettiin ihan maisemallisesti kauniilla Hämeenkankaalla vaihtelevassa maastossa kymmeniä kilometrejä. Matkalla käytiin jopa Kunkulla. Tosin alla oli silloin Rättäri, jonka maasto-ominaisuudet ovat hieman paremmat, kuin monen maasturin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2017 kello on 12:07 --- Tosin alla oli silloin Rättäri, jonka maasto-ominaisuudet ovat hieman paremmat, kuin monen maasturin.
--- Lainaus päättyy ---
Juu.
Kaveri aikoinaan teki jonkun mokan ja Sätkä sammui 'valtaojan' pohjalle.
Eihän siinä oli ollu mitään mutta kun akku oli sökö.
Piti sitten hakea lapio ja kaivaa keulan eteen monttu, jotta sai veivin paikoilleen.... :laugh:
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2017 kello on 12:07 ---Onhan noita Offroad ratoja siellä täällä....
Lähinnä kiinnostaisi jotkut vanhat tiet, jotka jopa johtaisivat jonnekin.
Joskus ajettiin ihan maisemallisesti kauniilla Hämeenkankaalla vaihtelevassa maastossa kymmeniä kilometrejä. Matkalla käytiin jopa Kunkulla. Tosin alla oli silloin Rättäri, jonka maasto-ominaisuudet ovat hieman paremmat, kuin monen maasturin.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin olen alkanut värkätä reittiä lappiin hiekkateitä pitkin mutta ana loppuu kärsivällisyys jo Oulun korkeudella ::)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 13.06.2017 kello on 16:55 ---Samoin olen alkanut värkätä reittiä lappiin hiekkateitä pitkin mutta ana loppuu kärsivällisyys jo Oulun korkeudella ::)
--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt ihan hiekkateitä....
Joskus ajelin lomareissulla etelästä Kuusamoon koko matkan vanhoja kantateitä. Matka meni yllättävän nopeasti maisemia ihmetellen.
Puolaa olen kolunnut ristiin rastiin pieniä Hitlerin pinnoittamia kiviteitä. Puusto on ollut välillä niin rehevää, että hädin tuskin mahtui.
Norjan Postiteillä välillä meinannut tulla stoppi, kun vesi on pehmentänyt tien, tai oikeastaan polut.
Toisaalta ei missään vaiheessa ole ollut sellaista maastoa, mistä ei retkuiluautolla olisi päässyt ilman nelivetoa. Pienuus on joskus se valtti. Saisi ehkä olla joskus matalampikin.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 13.06.2017 kello on 08:44 ---Kiitos tiedoista !
Suurinpiirtein tuollainen oli tieto minullakin.
Ja kun minulla haaveena on matkakulkine jolla olisi kuormankantokykyäki n on minun hunttailut ihan kesken.
Yhtään tietämättä paljonko tuo Man varustuksineen on tullut maksamaan niin enpä malta olla vertaamatta budjetteja jos toinen vaihtoehto olisi 50-60000€ maksava taloudellinen uudehko kuljin .
Kumman kokonaiskustannukse t pääomineen vaikka kuuden vuoden matkailussa ovat järkevät.
--- Lainaus päättyy ---
siinä olisi aloituspaketti https://www.nettikone.com/mercedes-benz/ateco-815/1631478
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta