Tekniikkakeskustelut > Projektit

MAN

<< < (6/14) > >>

Teukka-74:
Lapissa on muutama koettu puskaparkki , joissa tuo kulkupeli olisi ollut paikallaan. Olisi päässyt tekemään heittämällä vesistö ylityksen  Thumb

Oulaa:
Kiitos tiedoista !
Suurinpiirtein tuollainen oli tieto minullakin.
Ja kun minulla haaveena on matkakulkine jolla olisi kuormankantokykyäki n on minun hunttailut ihan kesken.

Yhtään tietämättä paljonko tuo Man varustuksineen on tullut maksamaan niin enpä malta olla vertaamatta budjetteja jos toinen vaihtoehto olisi 50-60000€ maksava taloudellinen uudehko kuljin .
Kumman kokonaiskustannukse t pääomineen vaikka kuuden vuoden matkailussa ovat järkevät.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2017     kello on 07:49 ---Siis missä Suomessa voisi ajaa maastossa? Omaa mettää on vain hitusen, eikä kaverilla ole senkään vertaa.

--- Lainaus päättyy ---

Suomessahan on kaikenlaisia 'hömppäpuistoja'.
Kai niissä saa ajaa omallakin?  (jos kehtaa)

jus66si:
Eikös Islannissa ole passeleita maastoja tuollaiselle ajokille...

https://www.youtube.com/watch?v=ypVQ3JYBt9s

https://www.youtube.com/watch?v=nlTp3fJ_otw

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2017     kello on 07:49 ---Minäkään en kyseenalaistanut kysymykselläni, mssä tuollaisella voi ajaa....

Minulla kun on tuo Willys -57 ja kaverilla on samanikäinen Unimog. Ollaan joskus kahvipöydässä mietitty, mihin niillä ajelisi. Ei täällä riittävän haastavaan maastoon voi ihan noin vain mennä. Ukrainaan, jos lähtisi, niin taitaisi niillä vehkeillä tulla jo äitiä ikävä.
Myöskään mihinkään Offroad tapahtumaan niillä ei ole tarkoitus mennä, eikä sellaisenaan rinkiä kiertäen kiinnostaisikaan.
Siis missä Suomessa voisi ajaa maastossa? Omaa mettää on vain hitusen, eikä kaverilla ole senkään vertaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kajaanista Vuokattiin ajaessa on viitta "Offroad rummakko" tjsp.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View