Lisäksi jos auto on vaikka 245cm korkea mutta arvelisi mahtuvansa maks 240cm korkeaan paikkaa ja varaa sinne halvemman paikan, on kyse vähintäänkin jonkin sortin huijauksesta.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Lisäksi jos auto on vaikka 245cm korkea mutta arvelisi mahtuvansa maks 240cm korkeaan paikkaa ja varaa sinne halvemman paikan, on kyse vähintäänkin jonkin sortin huijauksesta. Sent from my iPad using Tapatalk Pro Tiedän yhden tapauksen peltikuoriaisesta - hyvin mahtu piippuhyllylle laivaan Tallinnan päästä, vaan ei Hgissä mahtunut jonkun palkin alitse rampissa. Ei ku ramppi perässä tulijoista tyhjäksi ja pakkittaen laivaan takas, ja Tallinnaan paluuvuorolla. Toisella yrittämällä Hkiin rekkakannella.. kun on akseliväliä enempi kuin hlöautoissa, korkeus vähän häilyvä käsite. Kieltämättä kova hinnan ero; päivävuorolla 128,50 vs 26,50 (1 hlö + 4.2 m/7m vs 2.4 m/7m) Korkeus, kun on 2,6m, niin Naantali-Kapellskär väli menee ilman korkeusrajoitetta ja suht edullisestikin. Pituus kun on 5m. Noin yleisesti ottaen, jos suurin sallittu korkeus on 2,4m, niin kyllä mun ymmärtääkseni sinne voi ajaa 2,4m korkealla. Ainakin rekalla olen uskaltanut ajaa 4m sillan alta 4m korkealla autolla. Noin yleisesti ottaen, jos suurin sallittu korkeus on 2,4m, niin kyllä mun ymmärtääkseni sinne voi ajaa 2,4m korkealla. Ainakin rekalla olen uskaltanut ajaa 4m sillan alta 4m korkealla autolla. Täällä kotomaassa niissä on ainakin lumivara ja varmaan jotain muutakin yli merkityn. Monacossa on yxi silta, jossa on 3n lappu, eikä mitään ennakkovarotusta. Ainakin 30cm oli onneksi yli ja torvet soi.... ![]() Jos raja on asetettu, niin sen mukaan mennään ja maksetaan. Hinta edullinen päivämatkalla 30-50€ alle 2.4m mutta kun yli, niin hinta pomppaa 3-4 kertaiseksi. Yö laivalla n. 100e ylitys hytistä riippuen, korkeammalla hinta 2 kertainen. Naantalissa tuota korkeusrajaa ei ole. Kyllä tuo matkailuauton määrätty sisäkorkeus 1.9 m tekee sen että auton korkeus menee sen yli 2.4. Mutta esim. puolikorkea Transit jota käyttää retkeilyautona niin siinä korkeus 2.2 m, sillä edukkaampi matkustaa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|