Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ilmajousista

<< < (3/4) > >>

Mautoilija:
Perusvarustus ensin kuntoon, uudet iskunvaimentajat.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 26.05.2017     kello on 17:54 ---Onko omakohtaista kokemusta?Itse olen ajanut pikku Busseja usempaa eri merkistä ammatikseni useita satoja tuhansia kilometrejä ja sillä kokemuksella minusta mersu ehdotomasti paras ajaa.Nuo matkakopit yleensä tehdään samalle alustalle paitsi alkon alustiset joka on talvella ihan hirveä ajetava

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 26.05.2017     kello on 18:30 ---Mersun pienemmät alustat 3500kg max on ainakin aikaisemmin olleet pehmeitä. Sitten kun mennään isompaan ja vielä paripyöräisiin alustatkin kovenee.

--- Lainaus päättyy ---

Siinähän se jo tulikin.
Enkä ole väittänyt ajaneeni, enkä niin sanonutkaan.
Täälläkin joku juuri sanoi, jotta Mersu on ollut hirvein ikinä. Tai jotain sinne päin.
Mitä olen Viiatilla ajanut, niin hyvä se oli tien päällä.

Turhan Höpöttäjä:
Mistä johtuu kun kulkimella ajaa epätasaisella pinnalla. Kun etupyörä putoaa kuoppaan, sillä ei ole kummosta vaikutusta keinahteluun. Mutta kun takapyörä putoaa samaiseen kuoppaan auto keinahtaa kovasti.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.09.2018     kello on 19:18 ---Mistä johtuu kun kulkimella ajaa epätasaisella pinnalla. Kun etupyörä putoaa kuoppaan, sillä ei ole kummosta vaikutusta keinahteluun. Mutta kun takapyörä putoaa samaiseen kuoppaan auto keinahtaa kovasti.

--- Lainaus päättyy ---
jousituksen tiukkuudesta, -rakenteesta ja massan painopisteestä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 23.09.2018     kello on 20:28 ---jousituksen tiukkuudesta, -rakenteesta ja massan painopisteestä.

--- Lainaus päättyy ---
Voisiko olla syynä että edessä liian löysät iskarit ja takana taas liian jämäkät. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View